Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜπλαντζούκας, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2012-04-04T08:34:16Z
dc.date.available2012-04-04T08:34:16Z
dc.date.issued2012-04-04T08:34:16Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4668
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μία προσπάθεια να εντοπιστούν τα αίτια της παγκόσμιας χρηματοοικονομικής κρίσης, να οριστεί το τι είναι αυτή η κρίση και σε πρώτο στάδιο να δειχτεί πώς η κρίση αυτή εισήλθε στους κόλπους της ποντοπόρου εμπορικής ναυτιλίας, επηρεαζόμενη από τις διεθνείς μακροοικονομικές εξελίξεις. Εξετάζονται οι χρηματοοικονομικές επιδράσεις στη λειτουργία των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, πως επηρεάζεται ο κρίσιμος τομέας της ναυτιλιακής χρηματοδότησης, των χρηματιστηριακών αξιών και πως οι συναλλαγματικές ισοτιμίες δρουν στις αποφάσεις και τα αποτελέσματα των εταιρειών. Γίνεται αναφορά σε ορισμένους σημαντικούς αριθμοδείκτες που δείχνουν στην πράξη πως η μειωμένη κερδοφορία των ναυτιλιακών επιχειρήσεων επηρεάζει την πιστοληπτική τους ικανότητα και την τιμή της μετοχής τους. Οι επιδράσεις της διεθνούς οικονομικής αβεβαιότητας, στο επίπεδο των ναυπηγήσεων και κατά συνέπεια στη λειτουργία και δομή των ναυπηγείων, με την παράθεση παραδειγμάτων και αριθμητικών δεδομένων, εξετάζονται στη συνέχεια. Αναφορά γίνεται και στις επιπτώσεις στην απασχόληση του ναυτιλιακού κλάδου, ενώ παρουσιάζεται η επίδραση στην ελληνική οικονομία από το μειωμένο λόγω κρίσης έργο της ποντοπόρου ναυτιλίας. Στη συνέχεια γίνεται διάκριση μεταξύ της tramp και της liner ναυτιλίας και εξετάζεται ο βαθμός στον οποίο έχει επηρεαστεί η κάθε κατηγορία θαλάσσιων μεταφορών καθώς και ο τρόπος που επηρεάζεται, ενώ παρατίθενται και δημοσιευμένα αποτελέσματα ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά για τη διαδικασία κατά την οποία το επίπεδο των ναύλων συσχετίζεται με τις αξίες των πλοίων που κάθε φορά διαμορφώνονται, ενώ δεν θα μπορούσε να παραλειφθεί η αναφορά στην αγορά διάλυσης πλοίων και πως αυτή επηρεάζεται από την κρίση.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Οικονομικές απόψεις
dc.subjectΟικονομικές κρίσεις
dc.titleΧρηματοοικονομική κρίση 2008 και η επίδραση στη ναυτιλία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4668
dc.identifier.call387.5 ΜΠΛ
dc.description.abstractENThis present diplomatic piece of work is an endeavor to localize the causes of the global financial crisis, to define what this crisis is and, in the first phase, to demonstrate that this crisis has reached the heart of sea-going merchant shipping, affected by international macro-economic developments. The paper examines the financial impact of the crisis on the operation of shipping enterprises, the effect on the critical domain of shipping finance, on the stock exchange and how exchange rates react to the decisions and results of business practices. It reports on several significant index numbers, which show in practice how the reduced profits of shipping companies affect their credit worthiness and their share values. It then continues to examine the effects of international economic uncertainty on shipbuilding and as a consequence, on the operation and structure of the shipbuilding industry, for the purpose of making citations and arithmetic assumptions. It also reports on the repercussions on employment in the shipping sector, while presenting the effect of the reduction, due to the crisis, in work in the sea faring industry on the Greek economy. Further, it discriminates between the shipping “tramp’ and “liner” and examines the extent to which each sea transportation category has been affected as well as the way it has been affected, while commenting on published results of Greek shipping companies. This paper reports on the process of modulation, whereby the level of freight is always related to the ships’ value, while also presenting the operation of the Baltic Center and the BIFFEX network. A reference to the ship scrap market and how it is affected by the crisis could not be omitted. Finally, the paper mentions the prospects for exiting the crisis which the shipping industry is undergoing and draws conclusions on its effects to date on the above mentioned sectors.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»