Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠολυχρονόπουλος, Πέτρος
dc.date.accessioned2012-03-29T14:16:23Z
dc.date.available2012-03-29T14:16:23Z
dc.date.issued2012-03-29T14:16:23Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4647
dc.description.abstractΣκοπό της διπλωματικής αυτής εργασίας αποτελεί η τεχνική, οικονομική αλλά και θεσμική προσέγγιση μετασκευής ενός Very Large Crude Carrier (VLCC) μονού τοιχώματος σε Very Large Ore Carrier (VLOC). Αναλύεται σταδιακά η αγορά σιδηρομεταλλεύματος η οποία οδήγησε τα έτη 2007 - 2008 τους πλοιοκτήτες που είχαν στο στόλο τους μονού τοιχώματος VLCC's να τα μετασκευάσουν σε διαφορετικό τύπου πλοίου και να επωφεληθούν από τα ναύλα εκείνης της περιόδου. Με την απαίτηση του ΙΜΟ για τα πετρελαιοφόρα μονού κύτους να καταργηθούν σταδιακά έως το 2010, οι διαθέσιμες επιλογές για τον πλοιοκτήτη για τα εν λόγω μεγάλα πλοία είναι περιορισμένες. Υπό το πρίσμα των υψηλών τιμών ναυλώσεων το οποίο επετεύχθητε με πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην πολλοί πλοιοκτήτες επέλεξαν την μετατροπή των VLCC's (μονού κύτους) σε VLOC's. Η παραπάνω μετατροπή επιλέχτηκε επίσης λόγω του μειωμένου χρόνου παραμονής του πλοίου στο ναυπηγείο καθώς και στον λιγότερο χάλυβα που θα χρειαστεί το πλοίο για την μετασκευή. Επιχειρείται επίσης η τεχνική προσέγγιση της μετασκευής, κυρίως στις κατασκευαστικές τροποποιήσεις και στην μελέτη της μεταλλικής κατασκευής. Αξίζει να σημειωθεί η δυσκολία του εγχειρήματος της μετασκευής λόγω του ότι τα εμπλεκόμενα μέρη όπως ο νηογνώμονας (τμήμα έγκρισης σχεδίων, τμήμα επίβλεψης κατασκευής), ναυπηγικές μελετητικές εταιρείες (τμήμα μελετών, τμήμα επίβλεψης κατασκευής), ναυπηγεία, ναυτιλιακές εταιρείες (τεχνικό τμήμα) έπρεπε να εναρμονίσουν και να συγχρονίσουν τις ενέργειές τους ώστε να επιτευχθούν τα χρονοδιαγράμματα και να μην υπάρχει πρόβλημα στην επιχειρηματική απόφαση του πλοιοκτήτη. Τέλος η διπλωματική εργασία εστιάζεται στον τρόπο που ένας πλοιοκτήτης θα αξιολογήσει την επένδυσή του και τελικώς θα λάβει την επιχειρηματική απόφαση. Από την στιγμή που έχει στην κατοχή του ένα μονού τοιχώματος VLCC, θα αξιολογήσει αν θα μετασκευάσει το πλοίο του σε διπλού τοιχώματος VLCC, σε VLOC ή αν θα το στείλει προς διάλυση. Επίσης αναλύονται οι παράγοντες που θα επηρεάσουν την επιχειρηματική αυτή απόφαση του.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔεξαμενόπλοια
dc.subjectΜεταλλουργία
dc.subjectΠλοία -- Μεταλλικές κατασκευές
dc.titleΜετασκευή δεξαμενοπλοίου σε φορτηγό πλοίο σιδηρομεταλλεύματος
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4647
dc.identifier.call387.544 ΠΟΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»