Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΡέγερ, Ειρήνη
dc.date.accessioned2012-02-08T10:43:00Z
dc.date.available2012-02-08T10:43:00Z
dc.date.issued2012-02-08T10:43:00Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4507
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στην «Μελέτη για τη καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών». Προς αυτή την κατεύθυνση έγινε μια προσπάθεια διευρυμένης ανασκόπησης της ελληνικής και διεθνούς αρθογραφίας. Η εργασία στηρίζεται στο υλικό που συγκεντρώθηκε με ερωτηματολόγια σε επιτόπια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε φοιτητές Πανεπιστημίου στην Αθήνα. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες που παρακινούν τους φοιτητές να καταναλώνουν. Τα κύρια αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι, ότι η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ένα σύνολο παραγόντων που προσδιορίζουν τα κίνητρα που τους ωθούν να ψωνίσουν, όπως το ατομικό και οικογενειακό εισόδημα, ο ρόλος των μέσων επηρεασμού των αγορών και οι βασικές ανάγκες.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά
dc.subjectΣπουδαστές -- Έρευνα
dc.titleΜελέτη για τη καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4507
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.834'2 ΡΕΓ
dc.description.abstractENThis paper refers to "study the consumer behavior of students." Towards this direction was an attempt enlarged review of Greek and international columnist. The work is based on material gathered through questionnaires on-site survey of students in Athens. The purpose of this study was to investigate the factors that motivate students to consume. The main results emerging from research is that the consumer behavior of students depends largely on a set of factors that determine the incentives that urge to shop, such as individual and family income, the role of the media to influence markets and basic needs.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»