Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣπίνος, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2011-11-08T12:25:10Z
dc.date.available2011-11-08T12:25:10Z
dc.date.issued2011-11-08T12:25:10Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4355
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι, η αποσαφήνιση της επιρροής του ναυτιλιακού κύκλου στα ναυλοσύμφωνα και στους όρους που αυτά περιέχουν, ένα θέμα το οποίο δεν έχει μελετηθεί και καταγραφεί μέχρι τώρα σε κάποιο επιστημονικό άρθρο, έρευνα ή βιβλιογραφία. Για τον λόγο αυτό η επιλογή διεξαγωγής μιας περιγραφικής έρευνας ήταν η μόνη λύση για την διεξαγωγή συμπερασμάτων. Το κεφάλαιο της εργασίας που σχετίζεται με το θεωρητικό πλαίσιο των κύκλων της ναυτιλίας είναι ένα αντικείμενο το οποίο έχει μελετηθεί κατά καιρούς από έναν μεγάλο αριθμό οικονομολόγων που ασχολούνται με την αγορά της ναυτιλίας. Ο M.J. Hampton, o M.Stopford και ο Cafley είναι οικονομολόγοι οι οποίοι έχουν ασχοληθεί τόσο με τους ίδιους τους κύκλους της ναυτιλίας και τα χαρακτηριστικά τους όσο και με τις έννοιες της ναύλωσης και της διαδικασίας διαπραγμάτευσης της, των ναυλοσυμφώνων και του ναυλοδείκτης ξηρού φορτίου BDI. Πηγές για το συγκεκριμένο μέρος της εργασίας ήταν η βιβλιογραφία από τους Lars Gorton, Rolf Ihre, Arne Sandervan, Κ. Γκιζιάκη, Γ.Βλάχο και Α. Γουλιέλμο. Για το ερευνητικό της εργασίας χρήσιμες πληροφορίες έδωσαν ορισμένοι ενεργοί ναυλομεσίτες. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός της αμφισβήτησης της επιρροής του ναυτιλιακού κύκλου στα ναυλοσύμφωνα και τους όρους τους από κάποιους ναυλομεσίτες. Όπως ισχυρίστηκαν το τελικό αποτέλεσμα μιας ναύλωσης είναι περισσότερο προϊόν διαπραγμάτευσης και συγκυριών μιας δεδομένης χρονικής στιγμής τις οποίες εκμεταλλεύεται η μια ή άλλη πλευρά παρά επιρροή κάποιου σταδίου του κύκλου της ναυτιλίας όπως η ύφεση ή η κορύφωση. Η παραπάνω αμφισβήτηση δεν υφίσταται παρόλα αυτά για το ύψος του ναύλου με το οποίο γίνεται η ναύλωση.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαύλωση και ναύλος
dc.subjectΝαυλοσύμφωνα
dc.subjectΕμπορική ναυτιλία
dc.subjectΝαυτιλία -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΝαυτιλιακοί κύκλοι
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.subjectΝαυτιλία -- Χρηματοδότηση
dc.titleΔιαφοροποίηση των όρων ναυλοσυμφώνων σε σχέση με τις φάσεις του ναυτιλιακού κύκλου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4355
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.5 ΣΠΙ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»