Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣολωμός, Αριστείδης
dc.date.accessioned2011-11-07T11:50:04Z
dc.date.available2011-11-07T11:50:04Z
dc.date.issued2011-11-07T11:50:04Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4351
dc.description.abstractΣτην Ελλάδα και συγκεκριμένα στον τουριστικό κλάδο, παρατηρούνται μεγάλα κενά στην κείμενη τουριστική νομοθεσία. Ενώ είναι ξεκάθαροι οι νόμοι που πρέπει να τηρούνται για να αποκτήσει κάποιος άδεια λειτουργίας, οι νόμοι που διέπουν τη σχέση ξενοδόχων με πελάτες, κρίνονται ελλιπείς, καθώς τα πιθανά προβλήματα που συναντούνται στις σχέσεις των ξενοδόχων με τους πελάτες τους, είναι πολλά και δεν έχουν προβλεφθεί από τους ούτε σι άλλος παλιούς πλέον νόμους που διέπουν την τουριστική νομοθεσία. Από την άλλη πλευρά, είναι πολλές φορές δύσκολο να ακολουθηθούν κατά γράμμα όλοι οι κανονισμοί, καθώς η παρεμβολή του κρατικού φορέα, τις περισσότερες φορές, κρίνεται χρονοβόρα και πολλές φορές μη αποτελεσματική. Αποτέλεσμα αυτού, είναι να γίνεται η προσπάθεια εξεύρεσης λύσης στα ανακύπτοντα ζητήματα μεταξύ των δύο πλευρών, καθώς έτσι τα ζητήματα λύνονται ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά. Χαρακτηριστικά βλέπουμε ότι οι περισσότεροι νόμοι της Ελληνικής τουριστικής νομοθεσίας είτε είναι πολύ παλιοί και δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην σημερινή πραγματικότητα, είτε έχουν βασιστεί εξολοκλήρου σε διεθνείς οδηγίες, χωρίς να έχουν ληφθεί υπόψη οι ιδιαιτερότητες της Ελληνικής τουριστικής αγοράς. Παρόλα αυτά, είναι αναγκαίο να γίνει μια προσπάθεια συγκέντρωσης του νομοθετικού πλαισίου το οποίο αφορά καθαρά τις σχέσεις μεταξύ ξενοδόχων και πελατών, καθώς οι μέχρι τώρα αναφορές, αφορούν τους νόμους και κανονισμούς της γενικής τουριστικής νομοθεσίας και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο που να αφορά αποκλειστικά τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Κύριος στόχος λοιπόν αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να συλλεχθούν και αναλυθούν οι κυριότεροι νόμοι που αφορούν τον τουρισμό, οι οποίοι βρίσκονται διάσπαρτοι στην ελληνική νομοθεσία και είναι αυτοί οι οποίοι καθορίζουν την ευθύνη του ξενοδόχου ως προς τους πελάτες του, με τρόπο τέτοιο ο οποίος θα βοηθούσε ουσιαστικά στην καθημερινή λειτουργία ενός ξενοδοχείου.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΞενοδοχεία -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.subjectΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΞενοδοχεία -- Εξυπηρέτηση πελατών
dc.titleΗ ευθύνη του ξενοδόχου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4351
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.3 ΣΟΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»