Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 5-8 από 8
-
Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι ... -
Οι επιδράσεις του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, της δραστηριότητας εσωτερικού ελέγχου, της εταιρικής διακυβέρνησης και των βέλτιστων πρακτικών στη λειτουργία του Δημόσιου Τομέα: η περίπτωση των Δημόσιων Μονάδων Υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Στόχος της διδακτορικής διατριβής είναι η μελέτη των επιδράσεων του συστήματος εσωτερικού ελέγχου, της δραστηριότητας εσωτερικού ελέγχου, της εταιρικής διακυβέρνησης και των βέλτιστων πρακτικών στις δραστηριότητες και τη ... -
Οικονομική ανάλυση και διοίκηση αποφάσεων στο χώρο της υγείας με εφαρμογή στην ασφάλεια του ασθενούς
(2014-04-29)Σε μια εποχή που η χώρα μας, λόγω της οικονομικής ύφεσης που βιώνει, καλείται σε προσπάθεια δημοσιονομικού εξορθολογισμού και συγκράτησης των δαπανών υγείας, έχουν αναδειχθεί με μεγαλύτερη ένταση, οι ανεπάρκειες και ... -
Πρακτικές και στρατηγικές λιτής διαχείρισης (lean management) και εξοικονόμησης πόρων σε δημόσιες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)Η παγκόσμια αλλά και η εγχώρια οικονομική ύφεση της τελευταίας δεκαετίας έχει δημιουργήσει πολυάριθμες προκλήσεις στον Δημόσιο Τομέα της Ελλάδας και ιδιαίτερα στις δημόσιες επιχειρήσεις του. Συνολικά ο Δημόσιος Τομέας ...