Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜάμμος, Κώστας
dc.date.accessioned2011-07-05T08:54:19Z
dc.date.available2011-07-05T08:54:19Z
dc.date.issued2011-07-05T08:54:19Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4116
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας έγινε μία συστηματική προσπάθεια για την ανάπτυξη δύο μαθησιακών αντικειμένων (Μ.Α.) και όλου του συνθετικού υποστηρικτικού υλικού τους, για την ίδια ενότητα της Άλγεβρας της Α’ Λυκείου ενώ παράλληλα γίνεται διερεύνηση των χαρακτηριστικών και των δομών των Μ.Α. που διευκολύνουν αυτή την διεργασία. Τα δύο μαθησιακά αντικείμενα αναπτύχθηκαν μετά από εκτεταμένη επισκόπηση και αναζήτηση μέσα στο χώρο των γνωστών δομών των Μ.Α. και σχετίζονται αφενός το μεν πρώτο με το κόμικ και αφετέρου το δεύτερο με το ηλεκτρονικό βιβλίο στη μορφή του flipping book.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΠαγκόσμιος Ιστός (WWW) -- Τεχνολογικές καινοτομίες
dc.subjectComputer-assisted instruction
dc.subjectΚόμικς
dc.subjectΗλεκτρονικά έγγραφα
dc.titleΔημιουργία και προσαρμογή μαθησιακών αντικειμένων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4116
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.33 ΜΑΜ
dc.description.abstractENIn this master thesis has been made a systematic effort to develop two Learning Objects and all supportive synthetic material, for the same section of the Algebra of the first grade of High School and at the same time, because of the experience of the author due to the participation in program to adapt to Greek a series of learning objects of the SKOOOL platform, to explore the characteristics and structures of LOs facilitating this process. These two Learning Objects were developed after extensive review and search within the field of known structures of LOs and relate both, the first one with the Comic and the second one with eBooks in the form of the Flipping Book. The Comic was chosen after the findings of the author on its ability to bend even the strongest resistance of students who are negative in mathematics and because of the satisfactory learning outcomes, while Flipping Book because of the power conferred on the integration of rich learning material structuring in a familiar, yet very attractive way for students, as compared with the physical book. An important focal point, after the creation of two Learning Objects, was their evaluation. For this reason a test was performed in real school conditions, in which the learning materials produced, were tested.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»