dc.contributor.author | Γιαννοπούλου, Ελένη Θ. | |
dc.date.accessioned | 2011-03-28T04:44:56Z | |
dc.date.available | 2011-03-28T04:44:56Z | |
dc.date.issued | 2011-03-28T04:44:56Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3889 | |
dc.description.abstract | Η μεταπτυχιακή αυτή διατριβή πραγματεύεται τη δημιουργία και διαχείριση ενός συστήματος η-μάθησης που ως σκοπό την παροχή μιας ολοκληρωμένης εκπαιδευτικής διαδικασίας από την πλευρά των μαθητών αλλά και των καθηγητών. Η εφαρμογή έχει την δυνατότητα παρακολούθησης θεωρίας, εκτέλεσης διαγωνισμάτων και προβολής αντίστοιχων αποτελεσμάτων για τους μαθητές. Οι καθηγητές έχουν την δυνατότητα δημιουργίας θεωριών και αντίστοιχων διαγωνισμάτων καθώς και έλεγχο των αποτελεσμάτων των μαθητών στα διαγωνίσματα που έχουν δημιουργήσει. Τα πεδία έρευνας στα οποία εμπίπτει αυτή η εφαρμογή εκτός από την η-μάθηση είναι η μοντελοποίηση χρηστών και τα προσαρμοστικά συστήματα παροχής προτάσεων. Η εφαρμογή ενσωματώνει μεθοδολογίες στερεοτύπων προκειμένου να δημιουργηθούν δυναμικά μοντέλα χρηστών-μαθητών. Επίσης, προσαρμόζεται δυναμικά στις ανάγκες του κάθε μαθητή με τη βοήθεια τεχνολογιών, όπως τα προσαρμοστικά υπερμέσα. Η εφαρμογή παρουσιάζει πρωτοτυπία όσον αφορά την ανεξαρτησία στο πεδίο καθώς δεν εξαρτάται από το πεδίο που διδάσκεται μέσα από το σύστημα. Αυτό φαίνεται καθαρότερα και στην αξιολόγηση της εφαρμογής, η οποία έγινε από πραγματικούς χρήστες. Συμπερασματικά, η εφαρμογή αυτή βοηθά στην δημιουργία αρτιότερης εκπαιδευτικής διαδικασίες καθώς βοηθά και μαθητές και καθηγητές. Τέλος, έχει πολλές δυνατότητες επέκτασης, όπως να εμπλουτιστεί με δυνατότητες άμεσης αλληλεπίδρασης μεταξύ των καθηγητών και των χρηστών. Τα στατιστικά στοιχεία που εξάγονται από την εφαρμογή αυτή μπορούν να εμπλουτιστούν και με άλλα χαρακτηριστικά για την καλύτερη μέτρηση της απόδοσης των χρηστών, έτσι ώστε να βοηθηθούν και οι καθηγητές στην εξαγωγή ενός πιο ασφαλούς και ακριβούς συμπεράσματος κατά τη διαδικασία αξιολόγησης ενός εκπαιδευόμενου. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση | |
dc.subject | Πληροφοριακά συστήματα | |
dc.subject | Εκπαίδευση, Ανώτατη | |
dc.title | Μοντελοποίηση χρηστών και στερεότυπα για προσαρμοστικότητα σε περιβάλλοντα η-μάθησης (e-learning) | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3889 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 005.1 ΓΙΑ | |
dc.description.abstractEN | This master thesis discusses the implementation of an e-learning system that provides an integrated educational process. This e-learning application has the ability for a student to follow a lesson, write corresponding tests and see his/her grades and results on these tests. Teachers can create lessons and corresponding tests, give results and suggestions. The research fields that this master applies are e-learning, user modeling and adaptive systems. The e-learning application incorporates stereotypes in order to create dynamic user-students. The presentation of the suggested tests and lessons is provided adaptively accordingly to every specific student needs with the help of technologies such as adaptive hypermedia. Our methodology presents the creation of a domain independent e-learning application and in this way it can be used for various learning subjects. This is also reinforced by the evaluation that has been conducted by real users to the prototype application. In conclusion the e-learning application has the ability to support integrated learning processes and help student and teachers alike in maximizing the learning abilities of the students. Our methodologies can be extended in various fields. Techniques of direct interaction between student and teacher can be incorporated to enhance the learning procedure. Furthermore, the statistical data can enriched with more characteristics in order to evaluate the student in a more precise way. | |