Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜπακογιάννη, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2006-04-03T12:10:13Z
dc.date.available2005-04-05T11:14:36Z
dc.date.issued2003-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/355
dc.description.abstractΤο χιούμορ αποτελεί μία από τις ποικίλες μεθόδους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία διαφήμιση. Η επίδραση που έχει το χιούμορ στον καταναλωτή μπορεί να είναι θετική αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που μπορεί να είναι και αρνητική. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει μία πληθώρα παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν με τη σειρά τους την αποτελεσματικότητα του χιούμορ. ‘Ένας από τους παράγοντες αυτούς αποτελεί και το need for cognition δηλαδή η ανάγκη του ατόμου για επεξεργασία και αξιολόγηση κάθε πληροφορίας που δέχεται. Η συγκεκριμένη διπλωματική μελέτη επικεντρώνεται στην επίδραση του need for cognition στην αποτελεσματικότητα του χιούμορ στη διαφήμιση αφού πρώτα κάνει μία μικρή αναφορά στην έννοια του χιούμορ και τη χρησιμοποίησή του στη διαφήμιση
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαφήμιση
dc.subjectΧιούμορ στη διαφήμιση
dc.titleΗ επίδραση του Need for cignition στην αποτελεσματικότητα του χιούμορ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/355
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes742670 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»