Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΤσουκαλάς, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2010-01-27T14:03:12Z
dc.date.available2010-01-27T14:03:12Z
dc.date.issued2010-01-27T14:03:12Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3376
dc.description.abstractΣτη παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται η ανάλυση του λειτουργικού κόστους του πλοίου και πως αυτό διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια. Αναφέρονται οι επιμέρους κατηγορίες που το απαρτίζουν, πως αυτές μεταβάλλονται και ποιοι οι παράγοντες που τις επηρεάζουν. Η ανάλυση αυτή έγινε για δέκα πλοία, έξι δεξαμενόπλοια και τέσσερα φορτηγά πλοία ξηρού χύδην φορτίου. Τα στοιχεία είναι πραγματικά και προήλθαν από δύο ναυτιλιακές εταιρίες. Αναλύονται τα έξοδα που έχει η κάθε ναυτιλιακή εταιρία για τα πληρώματα των πλοίων της, τι κόστος έχουν οι διάφορες ασφάλειες που χρεώνονται στο πλοίο, τι μέρος του κόστους καταλαμβάνουν τα λιπαντικά, πόσο κοστίζει η διαχείριση του πλοίου, πόσα χρήματα δίνει η ναυτιλιακή εταιρία για τη συντήρηση των πλοίων και πως διαμορφώνεται αυτή ανάλογα με τα ταξίδια και την ηλικία των πλοίων και τέλος τι μέρος του κόστους καταλαμβάνουν τα διάφορα ανταλλακτικά και τα εφόδια που στέλνονται στο πλοίο. Τέλος παρουσιάζεται το πως επηρεάζονται οι παραπάνω κατηγορίες από διάφορους εξωγενείς παράγοντες, όπως η άνοδος της τιμής του πετρελαίου, η σχέση του Ευρώ με το δολάριο κ.α.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτιλία -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομική
dc.titleΜεταβολή της δομής του κόστους στη ποντοπόρο ναυτιλία την τελευταία πενταετία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3376
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.51 ΤΣΟ
dc.description.abstractENAt the following text, we are going to analyse the operational cost of a ship and how it is changing during the last years. Also, we will analyse the categories that are included in the operational cost and how they are changing during the period that we are examining. The sample of the analysis concludes ten ships, six tankers and four bulk carriers. This sample is factual and comes from the accounts department of two shipping companies. Furthermore we are going to analyse the cost of the crew of the ships, the cost of the insurances, the participation of operational cost that is been taken by the lubricants, the cost of the administration and how much the maintenance and the stores of the ship costs. Finally, we will try to examine how the operational cost is been affected by the price of the oil and the exchange rate of Euro and Dollar.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»