dc.contributor.author | Κοριτσίδου, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2009-11-18T10:31:37Z | |
dc.date.available | 2009-11-18T10:31:37Z | |
dc.date.issued | 2009-11-18T10:31:37Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3314 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί να αναδείξει και να διερευνήσει όλες τις παραμέτρους που επηρεάζουν τον ναύλο και οδηγούν στη δημιουργία κυκλικών διακυμάνσεων. Οι ναυτιλιακοί κύκλοι, φαινόμενο πολυσύνθετο και δισεπίλυτο, είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με τη ναυτιλιακή βιομηχανία και την αγορά ναύλων και έχουν απασχολήσει πολλούς μελετητές. Σε ένα διεθνοποιημένο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον, η ζήτηση και η προσφορά χωρητικότητας μεταβάλλονται επηρεαζόμενες από πλήθος παραγόντων όπως είναι η παγκόσμια οικονομία, η τεχνολογία, οι αναπτυσσόμενες αγορές, οι πόλεμοι και οι εμπορικοί αποκλεισμοί καθώς και η ψυχολογία των εμπλεκόμενων στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Οι κύκλοι έρχονται σαν αποτέλεσμα του μηχανισμού της αγοράς που θέλει την ζήτηση και την προσφορά χωρητικότητας να ισορροπούν, διορθώνοντας όποια απόκλιση υπάρχει. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλιακοί κύκλοι | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Χρηματοδότηση | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Διοίκηση και οργάνωση | |
dc.subject | Ναυτιλιακή οικονομική | |
dc.title | Ανάλυση ναυτιλιακών κύκλων : θεωρητική & εμπειρική προσέγγιση | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3314 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.5 ΚΟΡ | |
dc.description.abstractEN | This thesis tried to search through and show, all parameters concerning freight rates that lead to cyclical fluctuations of them. Shipping cycles are a complicated and a hard to deal with recurrent phenomenon, which is closely connected with the shipping industry and the freight rate market. The case of shipping cycles keeps concerning many analysts, since the turn of the century. In an international and continually developing environment, ship demand and ship supply change, due to many factors such as global economy, technology, developing markets, wars, embargoes, psychology of investors, ship-owners, and others. Cycles come as an effect of the market mechanism under which ship demand and ship supply are not in balance. So cycles act as correcting mechanism of the imbalance of the shipping market. | |