dc.contributor.author | Κελλάρης, Γεώργιος Κ. | |
dc.date.accessioned | 2008-10-09T15:25:34Z | |
dc.date.available | 2008-10-09T15:25:34Z | |
dc.date.issued | 2008-10-09T15:25:34Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2703 | |
dc.description.abstract | Τα δεδομένα τροχιών κινούμενων οχημάτων μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια σωρεία εφαρμογών. Πηγή των δεδομένων αυτών είναι συνήθως τα GPS συστήματα που είναι εγκατεστημένα στα οχήματα. Το μεγάλο μέγεθος των δεδομένων και τα σφάλματα των GPS συστημάτων καθιστούν την ανάγκη αφενός για συμπίεση και αφετέρου για ταίριασμα της τροχιάς με τον οδικό χάρτη. Έχουν προταθεί αρκετές λύσεις για κάθε ένα από τα δύο προβλήματα χωριστά, αλλά καμία δεν λύνει την σύνθεση των δύο προβλημάτων, δηλαδή την παραγωγή συμπιεσμένης τροχιάς η οποία βρίσκεται πάνω στο δίκτυο. Σκοπός της έρευνας είναι η πρόταση και η αξιολόγηση τέτοιων μεθόδων. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Geographic Information Systems | |
dc.subject | Optical pattern recognition | |
dc.title | Αλγόριθμος επεξεργασίας χωροχρονικών δεδομένων | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2703 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 910.285 ΚΕΛ | |