Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 39
Ένα εργαλείο ανάλυσης διαδραστικότητας εκπαιδευομένων
(2010-02-09)
Η αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο ανάλυσης για τον εκπαιδευτικό. Η υλοποίηση εργαλείων αυτοματοποιημένης ανάκτησης δεδομένων και επεξεργασίας ...
Web services στο Moodle
(2010-02-09)
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και σχεδίαση ενός μηχανισμού που βασίζεται σε Τεχνολογίες Σημασιολογικού Ιστού, ο οποίος θα χρησιμοποιείται για την ανταλλαγή δεδομένων και πληροφοριών. Ο μηχανισμός αυτός θα ...
Μελέτη τεχνολογιών για το μελλοντικό internet (Future internet / Internet of things)
(2010-05-19)
Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη της μελλοντικής εξέλιξης και ανάπτυξης του Διαδικτύου, σε αυτό που ονομάζουμε Μελλοντικό Διαδίκτυο (Future Internet). Σύμφωνα με τις παρούσες προσδοκίες, η εξέλιξη αυτή θα επεκταθεί ...
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη μάθησης : συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης βασισμένα σε ψηφιακά μέσα
(2010-10-01)
Τα εικονικά περιβάλλοντα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και γενικότερα η ενασχόληση με ψηφιακά μέσα, αδιαμφισβήτητα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων στις μέρες μας. Από την άλλη, οι μαθητές στα σχολεία δείχνουν να μην ...
Υποστήριξη ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑμεΑ) με τη χρήση εκπαιδευτικών εφαρμογών μέσω διαδικτύου
(2010-04-30)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποτελεί μια μελέτη γύρω από τις τεχνολογικές εξελίξεις στην πρόσβαση και διακίνηση των πληροφοριών στο χώρο της εκπαίδευσης για τυφλούς ή άτομα με χαμηλή όραση μέσω του διαδικτύου σε ετερογενείς ...
Keyloggers & password crackers
(2010-09-24)
Σκοπός αυτής της μελέτης, με τίτλο «keyloggers & password crackers», ήταν να μελετηθούν διάφορα προγράμματα που σπάνε κωδικούς (passwords) των λειτουργικών συστημάτων Windows και Unix/Linux, να εξεταστούν τα προγράμματα ...
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος σπουδών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(2010-03-05)
Αντικείμενο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενσωμάτωση και αξιοποίηση ενός εμπορικά διαθέσιμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού (commercial video game), στο πλαίσιο της ...
Διαλειτουργικότητα συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης
(2010-02-04)
Τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (ΣΔΜ) διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στο σύγχρονο τοπίο της ηλεκτρονικής μάθησης. Στο περιβάλλον χρήσης των ΣΔΜ αναπτύσσεται πλούσια διαδραστικότητα που χαρακτηρίζει την μαθησιακή συμπεριφορά ...
Ανάπτυξη συστήματος τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης για αναπαραγωγή μαθημάτων συμβατών με το πρότυπο SCORM μέσω ασύρματων και φορητών συσκευών (m-learning)
(2010-07-07)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η χρήση της μάθησης μέσω κινητών συσκευών. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που διακρίνει τη μάθηση μέσω κινητών συσκευών είναι ότι αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί οπουδήποτε και ...
Extensible authentication protocol
(2010-04-30)
Τα ασύρματα τοπικά δίκτυα διαθέτουν μια πληθώρα μεθόδων αυθεντικοποίησης χρησιμοποιώντας το EAP (Extensible Authentication Protocol) πρωτόκολλο. Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής, αφού αναλυθεί το παραπάνω πρωτόκολλο, ...