Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Αξιολόγηση"
Αποτελέσματα 1-13 από 13
-
Ανάπτυξη Android εφαρμογών για την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-01) -
Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας Moodle ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης των μονίμων στελεχών του στρατού ξηράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης (LEMS-Learning and Evaluation Management System) Moodle, τη διαχείρισή του από το ... -
Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης : Moodle, για αξιολόγηση στελεχών του Στρατού Ξηράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της συνεργασίας του τμήματος Ασφάλειας Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Επικεντρώνεται στην εγκατάσταση και ανάπτυξη ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής αξιολόγησης μαθητών δημοτικού σε Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν διττός: κατά πρώτον να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί μία εφαρμογή για κινητά/tablet που θα εξυπηρετεί εκπαιδευτικές ανάγκες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και κατά δεύτερο να ... -
Αξιολόγηση έργων πληροφοριακών συστημάτων
(2012-12-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην έννοια της αξιολόγησης, στο διαχωρισμό της από την έννοια της παρακολούθησης αλλά και στη διευκρίνηση κάποιων αρχών που πρέπει να τηρηθούν σε μια διαδικασία αξιολόγησης ... -
Αξιολόγηση μεθοδολογιών διαχείρισης έργων : η περίπτωση της συγκριτικής αξιολόγησης των μεθοδολογιών PMBOK και PRINCE2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το θεωρητικό πλαίσιο δύο προτύπων για την ορθή διαχείριση έργων. Τα πρότυπα αυτά είναι το PMBOK και το PRINCE2. Κατά τη θεωρητική προσέγγιση μελετήθηκε η αξιολόγηση των μεθοδολογιών ... -
Δημιουργία ενός εργαλείου αξιολόγησης ευχρηστίας διαδικτυακών συστημάτων με βάση τα σχεδιαστικά χνάρια
(2007-05-25)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η δημιουργία ενός εργαλείου αξιολόγησης ευχρηστίας διαδικτυακών συστημάτων με βάση τα σχεδιαστικά χνάρια Η δημιουργία του συγκεκριμένου εργαλείου οδηγεί τους χρήστες που ασχολούνται με θέματα ... -
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στα μαθηματικά σε τάξη μικτών ικανοτήτων του Δημοτικού με τη χρήση του ψηφιακού περιβάλλοντος Edmodo
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η παρούσα εργασία διερεύνησε στο μάθημα των μαθηματικών και συγκεκριμένα στην ενότητα των δεκαδικών αριθμών: α) τη συμβολή των μαθησιακών έργων, ψηφιακής μορφής ή μη, με διαφοροποίηση στο περιεχόμενο και το βαθμό δυσκολίας ... -
Ένα εργαλείο δημιουργίας τεστ αυτοαξιολόγησης
(2012-09-25)Τα τεστ αυτοαξιολόγησης αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ηλεκτρονικής μάθησης. Μέσα από αυτά ο δάσκαλος πιστοποιεί την επίτευξη των διδακτικών στόχων και ο μαθητής επιβεβαιώνει την ατομική του εξέλιξη. Η παρούσα εργασία ... -
Επιτυχία και αποτυχία έργων πληροφοριακών συστημάτων: θεωρία και μελέτη περίπτωσης
(2014-09-30)Στην παρούσα διπλωματική εργασία δίνονται οι έννοιες των έργων, των πληροφοριακών συστημάτων, της αξιολόγησης και της αλλαγής. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται ο κύκλος ζωής ενός έργου και οι παράγοντες επιτυχίας ή αποτυχίας ... -
Μαθησιακός σχεδιασμός με τη χρήση του εργαλείου Cadmos
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Οι εκπαιδευτικοί, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους ανάπτυξης, καλούνται να βελτιστοποιήσουν τα παραγόμενα εκπαιδευτικά σενάρια, δημιουργώντας άρτιες δραστηριότητες με κατάλληλα μαθησιακά αντικείμενα προκειμένου να ... -
Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας BESTCAFE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του στρατηγικού μάνατζμεντ μέσω της μελέτης περίπτωσης της εταιρίας ‘’BestCafe’’, μιας απο τις μεγαλύτερες εταιρίες εισαγωγής και επεξεργασίας καφέ ... -
Χρήση των ψηφιακών δωματίων διαφυγής ως τρόπος αξιολόγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Στον τομέα της εκπαίδευσης γεννάται διαρκώς η ανάγκη εισαγωγής της τεχνολογίας, και μιας και αναφερόμαστε σε παιδιά, η δημιουργία και ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των εκπαιδευτικών παιχνιδιών, είτε αυτά λειτουργήσουν ...