Browsing Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων by Advisor "Σάμψων, Δημήτριος"
Now showing items 1-20 of 46
-
An evaluation framework for Massive Open Online Courses for Professional Development (MOOCs4PD): the case of the Learn2Analyze MOOC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάπτυξη επαγγελματικών ικανοτήτων σε μαζική κλίμακα. Παρ' όλα αυτά, στη βιβλιογραφία αναφέρονται ως αδυναμίες των ΜΑΔΜ, ... -
ASK4Apps : an android market for educational mobile apps
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Social tagging evaluation methodologies in technology - enhanced learning
(2012-10-11)Ο στόχος της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η εφαρμογή μιας προτεινόμενης Μεθοδολογίας Ανάλυσης Συλλογικού Χαρακτηρισμού, σε μια υπάρχουσα Αποθήκη Μεταδεδομένων Μαθησιακών Αντικειμένων, την «OpenScien ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής βιβλιοθήκης ψηφιακών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων διδασκαλίας για την υποστήριξη εκπαιδευτικών κοινοτήτων καλής πρακτικής
(2013-02-20)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αρχικά εντοπίστηκε και μελετήθηκε η ανάγκη για εκπαιδευτικό σχεδιασμό, διατυπώθηκε ο ορισμός του και η μεθοδολογία που ακολουθείται μέσα από τα μοντέλα εκπαιδευτικού σχεδιασμού. ... -
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ικανοτήτων
(2012-09-25)Κατά τα τελευταία χρόνια η διεθνής κοινότητα που ασχολείται με την εκπαίδευση και κυρίως των ενηλίκων, έχει εισάγει ένα νέο όρο γενικότερο και πιο σύνθετο από την γνώση, την Ικανότητα. Ως αποτέλεσμα δημιουργήθηκαν ... -
Ανάπτυξη τεχνολογικά υποστηριζόμενων δραστηριοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (δημιουργικότητα)
(2012-10-02)Το Ψηφιακό Σχολείο είναι βασικό συστατικό του οράματος του Νέου Σχολείου του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και ενέργειες για την ανάπτυξη αυτού έχουν ξεκινήσει τον τελευταίο χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό ... -
Ανοικτή επιστήμη και σχολείο: ανιχνεύοντας τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-02)Στην καρδιά του κινήματος της Ανοικτής Επιστήμης βρίσκεται η απλή και ισχυρή ιδέα ότι η γνώση του κόσμου είναι δημόσιο αγαθό και ότι η τεχνολογία γενικά και ο Παγκόσμιος Ιστός ειδικότερα παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία ... -
Αξιολόγηση χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού στην διδασκαλία των μαθηματικών της Α' και Β' τάξης τριθέσιου δημοτικού σχολείου
(2014-06-19)Ο τρόπος διδασκαλίας των μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου έχει παραμείνει σταθερός εδώ και αρκετές δεκαετίες, παρόλες τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα των εκπαιδευτικών τεχνολογιών και ειδικότερα των ... -
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την απόκτηση δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων
(2012-06-27)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν διπλός: Πρώτον, ένα σύνολο γεωγραφικά διεσπαρμένων έμπειρων στελεχών και εκπαιδευτών των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης από απόσταση, που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια του Γ’ και Δ’ ΚΠΣ ... -
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την κατάρτιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(2012-12-03)Η πρώτη παιδαγωγική παρέμβαση που κάνει ή πιο σωστά οφείλει να κάνει ένας εκπαιδευτικός (πολλές φορές πριν ακόμη γνωρίσει τους μαθητές του) είναι η οργάνωση του χώρου της τάξης του. Του χώρου που θα φιλοξενήσει αυτόν και ... -
Αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο στο πλαίσιο των ανοικτών ακαδημαϊκών μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(2013-04-25)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται όλο και πιο έντονη η τάση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να επιτρέπουν σε όλους, την ανοικτή πρόσβαση, μέσω Διαδικτύου, σε μαθήματα των Προγραμμάτων Σπουδών τους και στο ψηφιακό ... -
Αξιοποίηση συστημάτων διαχείρισης Η-Τάξεων υποστηριζόμενων από εικονικούς κόσμους για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση
(2012-11-30)Ενδιαφέρον προκαλεί ο μεγάλος αριθμός ερευνητικών μελετών που διαπραγματεύεται την αξιολόγηση της αξιοποίησης ψηφιακών συστημάτων για την υποστήριξη της Δια Βίου Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Οι 3Δ Εικονικοί Κόσμοι και τα ... -
Αξιοποίηση της τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης για ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση: δημιουργία ενός επιχειρηματικού μοντέλου για την ενσωμάτωση ηλεκτρονικής μάθησης στις επιχειρησιακές δομές
(2014-04-29)Η ανάπτυξη του επιχειρησιακού e-learning συμβαδίζει με την ανάγκη των επιχειρήσεων για διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητας και ανταγωνιστικότητας τους μέσω της εκπαίδευσης του προσωπικού τους. Ωστόσο, η υλοποίηση ενός έργου ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού "Γλώσσα Ε' και ΣΤ' Δημοτικού" για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(2013-05-14)Στόχος της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι να προτείνει στους εκπαιδευτικούς τρία πρότυπα εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ... -
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ... -
Αξιοποίηση των εικονικών εργαστηριακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2013-02-25)Υπάρχει τρόπος να κινηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες; Μπορούν τα μαθήματα αυτά να γίνουν περισσότερο κατανοητά και ελκυστικά στους μαθητές; Έχουν οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να μετατρέψουν το ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της "αντεστραμμένης" τάξης στο μάθημα της Ιστορίας του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της «αντεστραμμένης» τάξης στο μάθημα της Ιστορίας του Δημοτικού Σχολείου και συγκεκριμένα σε μαθητές Ε’ ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
(2014-06-13)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped classroom) για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β’ Γυμνασίου, με τη διεξαγωγή κατάλληλα ...