• Εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι για παιδιά με ΔΕΠΥ 

      Καυγά, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
      Η ΔΕΠΥ συναντάται όλο και πιο συχνά στην παιδική ηλικία ενώ η παιδαγωγική παρέμβαση, σε συνδυασμό με τη συμβουλευτική γονέων και τη ψυχοθεραπεία, φαίνεται η πιο ασφαλής λύση. Τα τελευταία χρόνια, γίνεται προσπάθεια να ...
    • Παιχνίδια ρόλων ζωντανής δράσης στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση 

      Μπούρδας, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
      O κύριος στόχος της ερευνητικής διπλωματικής εργασίας είναι η εμπειρική διερεύνηση του πλαισίου της ενσωμάτωσης των ψηφιακών Παιχνιδιών Ρόλων Ζωντανής Δράσης (LARPGs) σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης, με την υποστήριξη ...
    • Περιβάλλοντα μάθησης σε κοινωνικά δίκτυα 

      Στυλιανοπούλου, Χαραλαμπία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
      Τα ψηφιακά παιχνίδια - γνωστότερα ως ηλεκτρονικά παιχνίδια - ανήκουν στη νέα «γενιά» των πολυμέσων, η οποία βασίζεται στην ψηφιακή τεχνολογία. Τα τελευταία 20 με 25 χρόνια η δημοτικότητα τους αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»