Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 207
Επηρεασμός της αποτιμώμενης αξίας μιας επιχείρησης μέσω διαχείρισης κερδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-28)
Διαστάσεις της σύγχρονης επιχειρηματικότητας: η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση και ανάλυση της ευρείας έννοιας της επιχειρηματικότητας μέσα από την παρουσίαση των βασικών ορισμών και μορφών αυτής, καθώς επίσης και των προσδιοριστικών παραγόντων που ...
Μετατοπίσεις καταναλωτικών αντιλήψεων για προϊόντα πολυτελείας και οι επιπτώσεις στις αγοραστικές συνήθειες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος έως και σήμερα σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό βαθμό κράτη, εταιρείες και πολίτες. Στην ...
Ελκυστικότητα και προτιμήσεις καινοτόμων μεταλλικών νερών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-11)
Στόχος της εργασίας αυτής είναι η θεωρητική κατασκευή ενός νέου καινοτόμου προϊόντος στην αγορά εμφιαλωμένων νερών μελετώντας την ελκυστικότητά των μεταλλικών νερών στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας δίνει μια ...
Οι αναδυόμενοι - αναπτυσσόμενοι κλάδοι στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-19)
Πολιτικές για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας: η διαμόρφωσή τους, οι σύγχρονες προκλήσεις και τα αναγκαία μέτρα για τη βελτίωση της ενιαίας ναυτιλιακής πολιτικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Ο ναυτιλιακός κλάδος έχει αδιαμφισβήτητα βαρύνουσα σημασία για την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς αποτελεί έναν από τους κύριους πυλώνες της ενωσιακής οικονομίας και, ταυτόχρονα, κρίσιμο στρατηγικό παράγοντα για τη διατήρηση της ...
Η διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα ως μέσο επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-08)
Το εξεταζόμενο θέμα της παρούσας διπλωματικής αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα ως μέσο επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων. Σκοπός είναι να μελετηθεί ο ρόλος που έχουν οι πρακτικές διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων ...
Κλαδική ανάλυση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
Industry 4.0: τρέχουσες εξελίξεις & εφαρμογή στον κλάδο των λευκών οικιακών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04-15)
Ο βιομηχανικός κλάδος μετά από τρεις τεχνολογικές επαναστάσεις αυτές της εκμηχάνισης (Industry 1.0), της μαζικής παραγωγής (Industry 2.0), και της αυτοματοποίησης (Industry 3.0) (DFKI, 2016) διανύει το 4ο στάδιο ανάπτυξής ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ τουριστικής επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)
Στόχος της παρούσας μελέτης περίπτωσης είναι να παρουσιάσει τον βέλτιστο τρόπο στρατηγικού μάνατζμεντ και τον κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό για μια παραθεριστική ξενοδοχειακή μονάδα, της «Sun and Sea Eco Resort», στα ...