Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 32
Χαρακτηρισμός εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Τα εικονικά και απομακρυσμένα εργαστήρια καθώς και τα εργαλεία ανάλυσης αυτών (ΕΑΕ) συμβάλλουν καταλυτικά στην ενίσχυση της προώθησης της εκπαίδευσης των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Επιστήμης των Μηχανικών και ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας σε μεγάλα δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Το αίτημα για σωστή ιατρική διάγνωση και αποτελεσματική θεραπεία (medical diagnosis and treatment) είναι διαχρονικό και ιδιαίτερα αναγκαίο να ικανοποιηθεί στην εποχή μας λόγω μειωμένων οικονομικών πόρων. Η εξάλειψη των ...
Ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για την δημιουργικότητα στο επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Στο πλαίσιο της παρούσης διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα διαδραστικό ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για την δημιουργικότητα στο επιχειρείν. Το εκπαιδευτικό υλικό απευθύνεται σε ενήλικες οι οποίοι θέλουν να αναπτύξουν ...
Εξαγωγή χωροχρονικής πληροφορίας από κοινωνικά δίκτυα και ανάπτυξη εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
O τεράστιος όγκος δεδομένων μαζί με την ανάγκη για αξιοποίηση της πληροφορίας αυτής δημιουργούν την ανάγκη νέων τεχνολογιών και μεθόδων. Η βελτίωση των μεθόδων ή ανακάλυψη νέων για την ανάκτηση πληροφορίας από μεγάλες ...
ASK4Apps : an android market for educational mobile apps
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η Project-Based Learning (PBL) στη διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
.
Μαθηματικά και αθλητισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάδειξη της σχέσης που υπάρχει ανάμεσα στα μαθηματικά και τον αθλητισμό και στο πώς αυτή μπορεί ν’ αποτελέσει κίνητρο, ώστε ακόμα και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι ...
Αξιοποίηση τεχνικών ψηφιακού κουκλοθεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Το κουκλοθέατρο αποτελεί τα τελευταία 3.000 χρόνια μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα μία από τις αρχαιότερες μορφές θεάτρου ή παραστάσεων, η οποία αναπτύχθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ...
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...
Διαδικτυακά εργαλεία για τη διδασκαλία κατανόησης του προφορικού και του γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η κατανόηση του προφορικού και του γραπτού λόγου κατά την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας αποτελεί πρόκληση τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους εκπαιδευόμενους. Η δυσκολία διαπιστώνεται τόσο σε σχέση με την απροθυμία ...