Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 299
Ποιότητα της προσφερόμενης μεταφορικής υπηρεσίας. Η ικανοποίηση των τουριστών από τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο για την ελληνική οικονομία. Εκτός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οι επιχειρήσεις μεταφοράς ...
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Ανάλυση - προβλέψεις αφίξεων Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η παρούσα εργασία ερευνά τις μελλοντικές αφίξεις των Γερμανών τουριστών στην Ελλάδα μέσω μιας μεθόδου πρόβλεψης με τη βοήθεια του προγράμματος Statgraphics.
Αρχικά, αναφέρονται κάποια στοιχεία για τον τουρισμό στην Ελλάδα, ...
Το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-17)
Ο κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ...
Αξιολόγηση αεροπορικής σύνδεσης Αθηνών Κιέβου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Κύριος σκοπός της μελέτης αυτής είναι επίσης, η μελλοντική χρησιμοποίησή της, σαν πρότυπο μελετών, για την εμπορική αξιολόγηση ανάλογων αεροπορικών συνδέσεων. Στο πρώτο μέρος της μελέτης, αναφέρονται στοιχεία που προσδιορίζουν ...
Ο ορισμός του τουρισμού και των πολυτελών ξενοδοχείων στη μετά COVID-19 εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει αρχίσει να αλλάζει μορφή, να δημιουργούνται νέες τάσεις που στρέφονται κυρίως σε πιο εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη του τουρισμού ...
Διερεύνηση της συμπεριφοράς της κινεζικής τουριστικής αγοράς, σε σχέση με την πανδημία COVID-19 και προτάσεις μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Αδιαμφισβήτητα, η πανδημία που προκλήθηκε από τον COVID-19, έχει μεταβάλει όχι μόνο τον παγκόσμιο πληθυσμό αλλά και τις συνήθειες, αντιλήψεις και επιθυμίες των ανθρώπων. Αυτό είχε σοβαρό αντίκτυπο και στην τουριστική ...
Στρατηγική της ξενοδοχειακής επιχείρησης ΜΑΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Για την ολοκλήρωση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο
μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος το οποίο αποτελείται από δύο κεφάλαια παρουσιάστηκαν σε πλήρη
ανάλυση τόσο η έννοια του στρατηγικού ...
Επιδράσεις της σύγχρονης ηλεκτρονικής τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Είναι πλέον αποδεκτό από πολλούς ερευνητές ότι οι νέες τεχνολογίες μπορούν να προσφέρουν, να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν τον τομέα του τουρισμού. Η μελέτη αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τις αλλαγές που επέφερε η ανάπτυξη ...