Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 48
Οικονοµική ανάπτυξη και μεταφορές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Οι διαδικασίες τωv µεταφoρώv και της εφoδιαστικής αλυσίδας καλύπτoυv έvα
µεγάλo φάσµα τωv δραστηριoτήτωv µιας επιχείρησης όπως πρoµήθειες, στρατηγική,
διακίvηση υλικώv, συσκευασία, απoθήκευση, καvάλια διαvoµής, αγoρές, ...
Η εφοδιαστική αλυσίδα στην εταιρεία ΕΛΑΪΣ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας με απλά λόγια μπορεί να περιγραφεί ως ένα δίκτυο εγκαταστάσεων και επιλογών διανομής. Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας περιλαμβάνει λειτουργίες όπως η προμήθεια υλικού, ο ...
Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ...
Κόστος μισθοδοσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Το πρόγραμμα συνδυάζει την ανάλυση που προσφέρει η οικονομική θεωρία με την πρακτική εφαρμογή, η οποία εμπλουτίζεται και τεκμηριώνεται μέσα από μελέτες περιπτώσεων και πραγματικά περιστατικά που παρουσιάζουν στελέχη της ...
Μελέτη δαπανών υγείας σε επιλεγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη Δαπανών Υγείας σε επιλεγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσα απο το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν, το Προσδόκιμο Ζωής και τον Δείκτη Ανεργίας. Παρουσιάζονται δεδομένα των χωρών Γαλλία, ...
Μελέτη απόδοσης της εξωτερίκευσης των λειτουργιών logistics μιας εταιρείας – οργανισμού και ποσοτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων προς λήψη απόφασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η ευρεία ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και η ραγδαία πρόοδος της τεχνολογίας έχουν καταστήσει την εξειδίκευση ως τον πολλαπλασιαστή ισχύος κάθε επιτυχημένης οικονομικής οντότητας. Προκειμένου μία επιχείρηση να επικρατήσει ...
Διαχείριση κίνδυνου χαρτοφυλακίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Στις μέρες μας, ένα αξιοσημείωτο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού παρακολουθεί και συμμετέχει σε χρηματιστηριακές αγοραπωλησίες. Επειδή το χρηματιστήριο είναι ανοιχτό στο ευρύ κοινό, επιτρέπεται στον κάθε πολίτη - ανεξαρτήτως ...
Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ...
Τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Σε αυτή τη μελέτη θα εξεταστεί ο τραπεζικός ψηφιακός μετασχηματισμός.
Το πρώτο κεφάλαιο έχει στόχο να εμβαθύνει στην ιστορία του ψηφιακού
μετασχηματισμού ως επιχειρηματικού φαινομένου και να διαμορφώσει τον ορισμό του ...
Ανάπτυξη ομάδων στην ψηφιακή εποχή: ο αντίκτυπος των ψηφιακών εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στην σημερινή πραγματικότητα της παγκοσμιοποίησης, οι επιχειρήσεις έπρεπε να δημιουργήσουν νέες δομές ώστε να ξεπεράσουν τα εμπόδια του πολιτισμού, του χώρου και του χρόνου: Οι εικονικές ...