Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Gamification"
Αποτελέσματα 6-14 από 14
-
Εφαρμογή τεχνικών παιχνιδοποίησης σε προηγμένα πληροφοριακά συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η παιχνιδοποίηση είναι ένα κλάδος, ο οποίος δεν είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος στις Ελληνικές εταιρείες. Ωστόσο είναι ένας κλάδος, ο οποίος μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για την επιχείρηση, τον καταναλωτή και το περιβάλλον ... -
Εφαρμογή του gamification στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των κινήτρων των μαθητών κατά την εφαρμογή του gamification. Το gamification συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, τους μηχανισμούς, τη δυναμική και την αισθητική του, ... -
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα και παιχνιδοποίηση: ιστορία, σύγκλιση, ερευνητικές προτεραιότητες και πολιτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα/Μ.Α.Δ.Μ., μια μορφή εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης, που χαρακτηρίστηκε ως αποδιοργανωτική καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης, γνώρισαν κατά την τρέχουσα δεκαετία πρωτόγνωρη ... -
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η χρήση παιχνιδιών, αναγνωρίζεται από την υπάρχουσα βιβλιογραφία ως μια καλή πρακτική για την αύξηση των κινήτρων και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στη διαδικασία μάθησης, ειδικά όταν αξιοποι ... -
Παιχνιδοποίηση στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός συστήματος παιχνιδοποίησης και εφαρμογή του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγάλη απήχηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών αποτέλεσε την αφορμή να χρησιμοποιηθούν διάφορα στοιχεία τους και τεχνικές που αφορούν στο σχεδιασμό τους, σε διάφορους τομείς, με στόχο την ενίσχυση της αφοσίωσης και της ... -
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ... -
Συγκριτική μελέτη εφαρμογής στοιχείων και τεχνικών παιχνιδοποίησης σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης ενηλίκων για τη διερεύνηση των εσωτερικών κινήτρων και της ικανοποίησης της ευχρηστίας του συστήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παιχνιδοποίηση είναι ένας τομέας όπου έχει εφαρμοστεί σε διάφορους χώρους. Ένας από αυτούς είναι και ο χώρος της εκπαίδευσης, τόσο στο χώρο του σχολείου, όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα έρευνα επιλέχθηκε ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των στοιχείων της επαυξημένης πραγματικότητας βασισμένων στη θεωρία challenge-based learning για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Με την παρούσα ερευνητική προσέγγιση επιχειρείται η δημιουργία ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ικανό να καλλιεργήσει και να ενισχύσει δεξιότητες 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιακής ηλικίας και πιο ... -
Χρήση του gamification και της θεωρίας του αυτοπροσδιορισμού για ανάπτυξη κινήτρων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την ερευνητική αυτή διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα σεμινάριο κατάρτισης βασισμένο στις θεωρίες κινήτρων και στην πρακτική της παιχνιδοποίησης. Ειδικότερα γίνεται προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός ...