Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση"
Αποτελέσματα 8-10 από 10
-
Το marketing plan ως εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Τιτάνια
(2009-11-27)Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μία από τις σημαντικότερες πηγές εθνικού εισοδήματος. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αποτελούν βασικές επενδύσεις πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας καθώς και μοχλό ανάπτυξης λόγω του ... -
Το φαινόμενο, που έχει ταράξει τον χώρο της μόδας «Fast-fashion», καθώς ανάλυση και σύγκριση, μεταξύ των δύο πιο αντιπροσωπευτικών εταιριών της τάσης αυτής «Zara-H&M». Ανάλυση καταναλωτή και προσέλκυση του, μέσω ψυχολογικού μάρκετινγκ. Δύο αναγκαία βήματα για την επίτευξη ορθών ενεργειών μάρκετινγκ, στην βιομηχανία της μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Πρωταρχικός σκοπός της διατριβής αυτής είναι η μελέτη καθώς και η συσχέτιση που πράττω παρακάτω και αφορά τις εταιρίες μόδας και ένδυσης. Αρχικά επικεντρώνομαι στο λεγόμενο «τρίγωνο» που πρέπει να πράξουν οι μπράντες, εάν ... -
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2009-07-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη και την αρθρογραφία που χρησιμοποιήθηκε, να προσπαθήσει να εξετάσει και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της ...