Πλοήγηση Τμήμα Πληροφορικής ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ηλεκτρονικά παιχνίδια"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Ανάπτυξη εφαρμογής γνώσεων για Android – Kn-owl-edge
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες που παρουσιάζονται από τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και να συνδέσει την επιστήμη της Πληροφορικής με τον κλάδο της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας. ... -
Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και ... -
Εκπαιδευτικό quiz για φορητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android. Η εφαρμογή επιτρέπει στο κάτοχο κινητού τηλεφώνου με το λειτουργικό σύστημα Android να παίξει ένα παιχνίδι ερωταπαντήσεων για να εξετάσει ... -
Θεωρητική ανασκόπηση των πλαισίων εργασίας εφαρμογών ιστού και πρακτική εφαρμογή στα Spring και Struts2
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Το αντικείμενο της παρούσας διατριβής αφορά τα πλαίσια εργασίας εφαρμογών ιστού (Web Application Frameworks). Αρχικά, γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά και στους λόγους χρησιμοποίησης των πλαισίων εργασίας λογισμικού ... -
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ...