Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 161
Μεταφορές και χρήση τους στον χώρο του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Το Μarketing αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ενότητες της ευρύτερης επιστήμης της Διοίκησης. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο άμεσης επικοινωνίας ανάμεσα στον καταναλωτή και την επιχείρηση, καθώς μεταφέρει αμφίδρομα ...
Τεχνολογική καινοτομία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο παραγωγής ελαιόλαδου. Μελέτη σκοπιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στη σημερινή η παγκόσμια οικονομία αποτελείται από μια ευρεία ποικιλία καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών που στόχος τους είναι η ικανοποίηση των ολοένα και περισσότερων καταναλωτικών αναγκών των ανθρώπων. Η εξέλιξη που ...
ΜΜΕ και κοινωνικά δίκτυα, σύγχρονες εξελίξεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις σελίδες της εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω μεταπτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται ...
Σύγχρονη επιχείρηση: γλωσσομάθεια και συναισθηματική νοημοσύνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να αναδείξει τη σημασία της Γλωσσομάθειας και της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για τη σύγχρονη επιχείρηση και να εξετάσει εάν υπάρχει θετική συσχέτιση ανάμεσα στις δύο έννοιες.
Η ...
Αγορά συναλλάγματος και τεχνική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Η αγορά συναλλάγματος παρουσιάζει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως τεράστιους όγκους συναλλαγών, γεωγραφική διασπορά, συνεχή λειτουργία και μικρά περιθώρια ασφάλισης.
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να αναλύσει την αγορά ...
Το νομικό πλαίσιο των τουριστικών καταλυμάτων στην Ελλάδα - Μελέτη περίπτωσης: ενοικίαση κατοικιών μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να ερευνήσει τις αλλαγές που έχει
επιφέρει η τροποποίηση των νομοθετικών διατάξεων που αφορούν το νομικό πλαίσιο
μέσα στο οποίο δημιουργούνται και επιχειρούν τα τουριστικά ...
Accrual based earning management: διαχείριση κερδών συναρτήσει βασικών χαρακτηριστικών των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Η διαχείριση κερδών θεωρείται μια από τις σημαντικότερες πτυχές της σύγχρονης λογιστικής έρευνας, ειδικά μετά την ανίχνευση τεράστιων λογιστικών σκανδάλων τα οποία ήρθαν στο φως κατά την τελευταία δεκαπενταετία. Κατά ...
Εξέλιξη του ευρωπαϊκού τουρισμού στην Ελλάδα και μελλοντικές προβλέψεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι διακοπές στο εξωτερικό γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για τους Ευρωπαίους. Η Ελλάδα με τους πολιτιστικούς θησαυρούς, την ποικιλομορφία, τα εντυπωσιακά τοπία της, τις δυνατότητες αναψυχής και αθλητισμού γίνεται συχνά ...
Ο ρόλος των αεροπορικών επιχειρήσεων Ελλάδας - Κύπρου στον κυπριακό τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11-17)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία έχει ερευνηθεί διεξοδικά η προσπάθεια των αεροπορικών εταιρειών να αυξήσουν τα κέρδη τους, με την εκτέλεση δρομολογίων Κύπρου – Ελλάδας, στα μέσα μιας τεράστιας οικονομικής κρίσης, ...
Στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου, με ειδική έμφαση στο hospitality: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας SGS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
Στην παρούσα εργασία διερευνάται η έννοια της στρατηγικής και η εφαρμογή της κατάλληλης στρατηγικής ανάλυσης για την περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου, δίνοντας έτσι έμφαση στη φιλοξενία (hospitality). Η έννοια της ...