Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Πανηγυράκης, Γεώργιος"
Αποτελέσματα 18-22 από 22
-
Οι δημόσιες σχέσεις στα ξενοδοχεία πολυτελείας στο λεκανοπέδιο Αττικής
(2014-09-30)Είμαι ευρέως παραδεκτό πως ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και πιο έντονος με τις εταιρίες να αναζητούν νέους τρόπους προσέγγισης των κοινών τους που θα τις ξεχωρίσουν και θα τις ... -
Οι επιλογές των καταναλωτών σε ένα κατάστημα Goody's
(2013-02-11)Τα εστιατόρια της Goody's λόγω του ότι ανήκουν στο κλάδο της ταχείας εστίασης, απευθύνονται σε άτομα που περνούν πολύ χρόνο έξω από το σπίτι τους. Οι υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής ζωής αναγκάζουν τους ανθρώπους να ... -
Πελατειακή εμπειρία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης HILTON ATHENS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί ο προσδιορισμός των βασικών παραγόντων οι οποίοι διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή στο ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τη διερεύνηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ... -
Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική: μελέτη περίπτωσης ALPHA BANK
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το αντικείμενο, το οποίο μελετά η διπλωματική εργασία είναι η στρατηγική επικοινωνίας και το μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική (retail banking). Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην μεγάλη ποικιλία ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ στην Ευρώπη. Βιβλιογραφική ανασκόπηση και ερευνητικά κενά
(2013-12-19)Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η διερεύνηση του επιστημονικού πεδίου του πολιτικού μάρκετινγκ και η καταγραφή των σημαντικότερων ερευνητικών κενών που υπάρχουν για περαιτέρω ανάλυση. Η μεθοδολογία που ακολουθείται για την ...