Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Κουρεμένος, Αθανάσιος"
Αποτελέσματα 7-26 από 35
-
Έρευνα μάρκετινγκ στον τουρισμό σε περίοδο πανδημίας: η περίπτωση της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του τουριστικού περιβάλλοντος στο νησί της Νάξου και της θέσης που κατέχει στην αντίληψη των τουριστών. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι διεξάγεται την περίοδο ... -
Έρευνα τουρισμού κρουαζιέρας στην Κέρκυρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει τον τουρισμό κρουαζιέρας στον Κέρκυρα. Η βιβλιογραφία που αναζητήθηκε με σκοπό την κάλυψη του συγκεκριμένου θέματος αφορούσε την ιστορική αναδρομή του τουρισμού, της κρουαζιέρας, ... -
Ειδικές μορφές τουρισμού : η περίπτωση της Μεθώνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία (Δ.Ε) εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)», του Τμήματος Οργάνωσης και ... -
Επαγγελματικός τουρισμός: "η περίπτωση ενός ξενοδοχείου πόλης"
(2013-10-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθεί ο επαγγελματικός τουρισμός και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Επίσης, στόχος είναι η μελέτη αυτής της ειδικής κατηγορίας τουριστών. Θα ακολουθήσει εμπειρική μελέτη, με διεξαγωγή ... -
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ... -
Επιλογή τόπου εγκατάστασης σημείων λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1998)Στην σημερινή εποχή, οι οξείες ανταγωνιστικές συνθήκες απαιτούν την λήψη μιας σειράς κρίσιμων αποφάσεων για την επιχείρηση χωρίς την δυνατότητα ή την ευκαιρία διόρθωσης τυχόν εσφαλμένων επιλογών παρά μόνο με μεγάλο κόστος. ... -
Η Αθήνα ως city break προορισμός
(2013-06-10)Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά στις τάσεις του τουρισμού, όπως διαμορφώθηκαν σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο το 2008-2009. Στη συνέχεια, περιγράφονται αναλυτικά οι κυριότερες πηγές αγορών της Ευρώπης, οι ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών στη διαδικασία πωλήσεων και ο ρόλος του πωλητή 'Ερευνα στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014) -
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ: καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφή της θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)Η εργασία αυτή πραγματεύεται την Προώθηση Πωλήσεων στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, αναλύοντας την σχετική σημαντικότητα και εφαρμογή των προωθητικών εργαλείων πώλησης στις βιομηχανικές αγορές, ιδιαίτερα σε σχέση με την προσωπική ... -
Κρητική διατροφή και ποιοτικός τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την κρητική διατροφή ως μέσο για την αναβάθμιση και αύξηση του ποιοτικού τουρισμού στην Κρήτη. Παρατίθενται αρχικά, στοιχεία για την ιστορία της κρητικής διατροφής ... -
Μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
(2014-05-05)Η ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση ... -
Μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό ... -
Μακροοικονομικοί δείκτες, μάκρομαρκετινγκ και τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που διαθέτει πολλούς τουριστικούς πόρους. Είναι αδήριτη ανάγκη να προσδιοριστούν αυτοί οι πλούσιοι πολιτισμικοί, ιστορικοί, θρησκευτικοί, ιαματικοί κλπ πόροι για την αξιολόγηση & μέτρηση της ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Ο αγροτουρισμός στην Ελλάδα και την Ευρώπη
(2013-04-11)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει το φαινόμενο του αγροτουρισμού ως μορφή εναλλακτικού τουρισμού, η οποία γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία χρόνια σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο. Η προσέγγιση που ... -
Ο χειμερινός τουρισμός στην Αθήνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Ο χειμερινός τουρισμός δεν συνιστά μια πρόσφατη εκροή του βιομηχανικού πολιτισμικού γίγνεσθαι. Αυτός ακολούθησε την εξέλιξη και τις αμέτρητες αλλαγές της ανθρωπότητας κατά τη διάρκεια των τελευταίων αιώνων. Σήμερα. ... -
Οι δραστηριότητες των τουριστών κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11-11)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι δραστηριότητες των τουριστών κρουαζιέρας που επέλεξαν το λιμάνι του Πειραιά ως σταθμό της κρουαζιέρας, ο τρόπος με τον οποίο κλείνουν τη κρουαζιέρα, τα κίνητρα που τους ... -
Οι ειδικές μορφές τουρισμού στα Δωδεκάνησα "Η περίπτωση του αναρριχητικού τουρισμού της Καλύμνου"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07-02)Η παρούσα πτυχιακή επιχειρεί να μελετήσει τις έννοιες των Ειδικών μορφών τουρισμού και του Αναρριχητικού τουρισμού της Καλύμνου. Για αυτό το σκοπό πραγματοποιήθηκε και έρευνα μέσω ερωτηματολογίων σε αναρριχητές ... -
Οι ιστότοποι των ναυτιλιακών εταιριών ως εργαλεία μάρκετινγκ και πώληση
(2014-06-03)Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών δεν ασχολείται μόνο με την ανάπτυξη και την εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών. Για να είναι επιτυχές το μάρκετινγκ πρέπει να υπάρξει ένας προσανατολισμός μάρκετινγκ σε όλη την εταιρεία, ... -
Ποιότητα στη διαδικασία ανάπτυξης καινοτομικών ιδεών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η ιστορία διακρίνεται για τον πλούτο της προσφερόμενης σκέψης και του τρόπου ερμηνείας διαφόρων φιλοσοφικών και επιστημονικών θεμάτων. Οι θέσεις του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Αρχιμήδη και όλων εκείνων που μας έκαναν ...