Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΨιλόπουλος, Τζανέτος
dc.date.accessioned2023-11-30T11:28:08Z
dc.date.available2023-11-30T11:28:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16026
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3448
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη, ξεκινά ένα αναλυτικό ταξίδι στις σφαίρες του μουσικού μάρκετινγκ, βασιζόμενη σε εκτενή έρευνα και διορατικές συνεντεύξεις. Σκοπός είναι να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη πηγή για μουσικούς, εκδότες δίσκων, εμπόρους και θιασώτες της μουσικής συνδυάζοντας θεωρητικά πλαίσια, εμπειρικά στοιχεία και πρακτικές εφαρμογές. Αυτή η έρευνα προσπαθεί να ρίξει φως στην περίπλοκη σχέση μεταξύ μουσικής και μάρκετινγκ, φωτίζοντας τις διαδρομές για την αποτελεσματική προώθηση και τη διαρκή επιτυχία στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της μουσικής βιομηχανίας. Αυτή η μελέτη έχει τεράστια σημασία στο πλαίσιο της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας και του μάρκετινγκ στο σύνολό της. Καθώς η ψηφιακή επανάσταση συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο παραγωγής, κατανάλωσης και δημιουργίας εσόδων της μουσικής, δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό να κατανοηθεί η πολυπλοκότητα του μουσικού μάρκετινγκ. Αυτή η έρευνα προσπαθεί να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εξέταση της πολύπλευρης σχέσης μεταξύ μουσικής και μάρκετινγκ, ρίχνοντας φως στις στρατηγικές που οδηγούν την επιτυχία στη σύγχρονη εποχή. H παρούσα διατριβή συνεισφέρει ουσιαστικά στον τομέα της έρευνας μάρκετινγκ μουσικής γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ μουσικολογίας και αρχών μάρκετινγκ. Στοχεύει να παρέχει μια ολοκληρωμένη πηγή για ακαδημαϊκούς, επαγγελματίες του κλάδου και λάτρεις της μουσικής, προωθώντας τελικά τη συλλογική κατανόηση της δυναμικής σχέσης μεταξύ μουσικής και μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή. Στα κεφάλαια που την απαρτίζουν, αφού πραγματοποιηθεί μια εκτενής ανάλυση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, παρουσιάζονται συνεντεύξεις από επαγγελματίες μουσικούς του κλάδου καθώς και από ακροατές/βαριούς χρήστες της μουσικής. Για την απόκτηση ποιοτικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν σε βάθος δομημένες συνεντεύξεις με επιλεγμένους εργαζόμενους στον τομέα της μουσικής του Νομού Αττικής ή ακροατές που συμμετέχουν ενεργά. Το δομημένο στυλ των συνεντεύξεων επέτρεψε την εξερεύνηση διαφορετικών περιοχών, ενώ παράλληλα εγγυήθηκε τη συνέπεια στα θέματα που συζητήθηκαν.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜουσικό marketing, στρατηγικές ανάπτυξης και απαντήσεις σε ερωτήματα επιχειρηματικής φύσεωςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis study embarks on an analytical journey into the realms of music marketing, based on extensive research and insightful interviews. We aim to provide a comprehensive resource for musicians, record publishers, marketers and music enthusiasts by combining theoretical frameworks, empirical evidence and practical applications. This research strives to shed light on the complex relationship between music and marketing, illuminating pathways to effective promotion and sustained success in the ever-changing landscape of the music industry. This study is of immense importance in the context of the modern music industry and marketing as a whole. As the digital revolution continues to transform the way music is produced, consumed and monetized, it has never been more important to understand the complexities of music marketing. This research attempts to provide a comprehensive examination of the multifaceted relationship between music and marketing, shedding light on the strategies that drive success in the modern era. This thesis makes a substantial contribution to the field of music marketing research by bridging the gap between musicology and marketing principles. It aims to provide a comprehensive resource for academics, industry professionals and music enthusiasts, ultimately advancing a collective understanding of the dynamic relationship between music and marketing in the modern era. In the chapters that make it up, after an extensive analysis of the existing literature, interviews with professional musicians in the industry as well as listeners/heavy users of the music are presented. In order to obtain qualitative data, in-depth structured interviews were used with selected workers in the music sector of the Prefecture of Attica or actively participating listeners. The structured style of the interviews allowed different areas to be explored while guaranteeing consistency in the topics discussed.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΜουσικό marketingel
dc.date.defense2023-11-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»