dc.contributor.advisor | Βασιλακόπουλος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Τουμλελής, Παύλος - Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2023-09-26T11:10:04Z | |
dc.date.available | 2023-09-26T11:10:04Z | |
dc.date.issued | 2023-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15730 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3152 | |
dc.description.abstract | Το τελευταίο διάστημα, είναι υψίστης σημασίας κάθε οργανισμός να διαθέτει ένα
σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα που να εστιάζει στη δομή και τους εργαζόμενούς
του. Η ανάγκη για γρήγορη προσαρμοστικότητα, παραγωγικές πρακτικές, ταχύτατη
ανταπόκριση στις απαιτήσεις των πελατών και λιγότερη γραφειοκρατία, έφεραν στο
προσκήνιο την ανάπτυξη των ευέλικτων μεθόδων (Agile Methodology) οι οποίες
παρέχουν τη δομή και τη μεθοδολογία για την ανάπτυξη λογισμικού. Στην παρούσα
εργασία, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην υιοθέτηση του DevOps που παρέχει τις
πρακτικές και τα εργαλεία για την αυτοματοποίηση και ολοκλήρωση των
διαδικασιών ανάπτυξης και παράδοσης του λογισμικού πληροφοριακού
συστήματος, με βασική προτεραιότητα τη μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη.
Παράλληλα, παρατίθεται ανάλυση των κέντρων υγείας ως μία μορφή παροχής
ιατρικής περίθαλψης η οποία είναι στελεχωμένη με γενικούς ιατρούς και ιατρούς
ορισμένων ειδικοτήτων που προσφέρουν βασικές υπηρεσίες φροντίδας όπως η
πραγματοποίηση προληπτικών εξετάσεων, η διεξαγωγή διαγνωστικής διαδικασίας
και η καταλληλότερη θεραπευτική αγωγή για τον ασθενή. Στο αρχικό τμήμα της
παρούσας εργασίας, περιγράφονται περαιτέρω οι ανωτέρω έννοιες, ενώ στη
συνέχεια αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους εισέρχονται οι ασθενείς σε ένα
κέντρο υγείας και επίσης παρουσιάζεται ένα πληροφοριακό σύστημα, το οποίο έχει
ως βάση το DevOps, για την διαχείριση της εισόδου σε αυτό και των ραντεβού τους. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη προηγμένου πληροφοριακού συστήματος κατά DevOps για την διεργασία εισαγωγής ασθενών σε κέντρο υγείας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | In recent years, it has become essential for every organization to have a modern
information system that focuses on its structure and employees. The need for quick
adaptability, productive practices, rapid responsiveness to customer demands and
less bureaucracy, brought to the fore the development of flexible methods (Agile
Methodology) which provide the structure and methodology for software
development. Greater emphasis is placed on the adoption of DevOps that provides
the practices and tools to automate and integrate the development and delivery
processes of information system software, with maximum customer satisfaction as
the primary priority. At the same time, an analysis of health centers is presented as a
form of medical care provision which is staffed with general practitioners and doctors
of certain specialties who offer basic care services such as carrying out preventive
examinations, carrying out a diagnostic procedure and the most appropriate
treatment for the patient. In the initial part of this thesis, the above concepts are
further described. Subsequently, the ways that patients enter a health center are
analyzed, while also an information system is presented, based on DevOps, for
managing their entry and appointments. | el |
dc.contributor.master | Πληροφοριακά Συστήματα και Υπηρεσίες | el |
dc.subject.keyword | Πληροφοριακό σύστημα | el |
dc.subject.keyword | Devops | el |
dc.subject.keyword | Κέντρο υγείας | el |
dc.subject.keyword | Υπηρεσιοστρεφής αρχιτεκτονική | el |
dc.subject.keyword | Ευέλικτη μεθοδολογία | el |
dc.subject.keyword | Scrum | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική υγεία | el |
dc.subject.keyword | Τηλεϊατρική | el |
dc.subject.keyword | Ποιότητα υπηρεσιών υγείας | el |
dc.subject.keyword | Είσοδος ασθενών σε κέντρο υγείας | el |
dc.subject.keyword | Ραντεβού ασθενών | el |
dc.subject.keyword | Τακτικό ραντεβού | el |
dc.subject.keyword | Έκτακτο ραντεβού | el |
dc.subject.keyword | Ασθενοφόρο όχημα | el |
dc.date.defense | 2023-09-14 | |