Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΠολυχρόνης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2023-01-18T08:25:40Z
dc.date.available2023-01-18T08:25:40Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15013
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2435
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των λειτουργιών μιας πραγματικής πόλης, τόσο σε ατομικό επίπεδο, με την επεξήγηση και την υλοποίηση των αναγκών ενός ανθρώπου όπως τροφή και στέγη, των διαδικασιών που ακολουθεί σε καθημερινή βάση, όπως μετακίνηση προς και από την εργασία ή την οικία, καθώς και σε κοινωνικό επίπεδο, με την κατασκευή της έννοιας «οικογένεια» προγραμματιστικά για τη δημιουργία επαφών μεταξύ των μελών της οικογένειας ή την δημιουργία σχέσεων σε επαγγελματικό χώρο, όσο και την εισαγωγή κατάλληλων μοντέλων χαρακτηριστικών ενός ανθρώπου όπως το μοντέλο OCEAN, για την ακριβή αναπαράσταση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των ατόμων στη πόλη.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔιαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3Del
dc.title.alternativeProcedural town generation, simulation of society and implementation of the OCEAN Model in Unity3Del
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis thesis’ aim is the construction of a procedurally generated city using dynamic construction methods. With the help of the Unity3D development platform, a realistic city will be created with the use of simulative methods, at an individual level, with the explanation and implementation of a person's needs such as food and shelter, the procedures he/she follows on a daily basis, such as movement to and from work or home, as well as at the social level, by constructing the concept of "family" programmatically to create bonds between family members or create relationships in a professional area, as well as introducing appropriate scientific models of a person's characteristics such as OCEAN model, to accurately represent the interactions between individuals in the city.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΔιαδικαστική δημιουργίαel
dc.subject.keywordΠόληel
dc.subject.keywordΠροσομοίωσηel
dc.subject.keywordΚοινωνίαel
dc.subject.keywordOCEANel
dc.subject.keywordFFMel
dc.subject.keywordUnity3Del
dc.date.defense2022-12-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»