Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή για την ενίσχυση τοπικής οικονομίας μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΤσάρας, Ευστάθιος
dc.date.accessioned2022-01-17T12:37:53Z
dc.date.available2022-01-17T12:37:53Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14049
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1472
dc.descriptionΗ εργασία περιγράφει δύο από τα τρία μέρη που απαρτίζουν συνολικά την εφαρμογή και εστιάζει περισσότερο στο τεχνικό μέρος παρά στο επιχειρησιακό μοντέλο. Το 3ο μέρος αναπτύχθηκε στα πλαίσια συνεργαζόμενης εργασίας.el
dc.description.abstractΑνάμεσα στους κλάδους που έχουν ευνοηθεί αρκετά από την τεχνολογία και συγκεκριμένα από την χρήση του διαδικτύου και των φορητών συσκευών είναι αυτός της αγοράς. Πρώτη και μεγαλύτερη επανάσταση που ένωσε το διαδίκτυο με το εμπόριο αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), με τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων να ακολουθούν αργότερα. Έως τώρα είναι βέβαιο πως μία εφαρμογή κινητού από μόνη της δεν μπορεί να φτάσει σε ταχύτητα και κόστος κατασκευής ένα e-shop, αλλά μπορεί να προσθέσει κάποια σημαντική λειτουργία που θα το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα. Παραδείγματα χρήσης που βρίσκουμε συχνά είναι ειδικές εκπτώσεις μέσω εφαρμογής, τρισδιάστατη αναπαράσταση προϊόντων, ασφαλέστερη πληρωμή κτλ. Σε μία εποχή λοιπόν που η τεχνολογία κυριαρχεί στις ζωές μας και συχνά αποτελεί μονόδρομο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, οι περισσότεροι μπορούν να εντοπίσουν κυρίως τις θετικές πτυχές όπως την μη απαραίτητη φυσική παρουσία στο κατάστημα, τις ανταγωνιστικές τιμές και την κατ’ οίκων αποστολή προϊόντων σε οποιοδήποτε μέρος. Υπάρχουν όμως και αρνητικές πτυχές της κατάστασης αυτής, όπως η αδυναμία φυσικών καταστημάτων να σταθούν οικονομικά απέναντι σε ηλεκτρονικά καταστήματα που δουλεύουν π.χ. μόνο με αποθήκες. Η έλλειψη μιας ηλεκτρονικής επιλογής, για όσες επιχειρήσεις δεν μπορούν να την διαθέσουν, τις καθιστά εκτός συναγωνισμού καθώς η τάση για χρήση των υπηρεσιών αυτών όλο και αυξάνεται. Αυτή η τάση όμως δημιουργεί και κοινωνικά προβλήματα όπως αυτό της αποξένωσης, ιδιαίτερα εντός μιας τοπικής κοινότητας/πόλης. Είναι δεδομένο πως κάποιος θα εμπιστευτεί περισσότερο ένα κατάστημα που γνωρίζει και τον γνωρίζουν και θέλουν να τον φροντίσουν όσο το δυνατό καλύτερα παρά να μπει σε μία διαδικασία αποστολών-επιστροφών, καθυστερήσεων κτλ. Οι σχέσεις που υπήρχαν κάποτε μέσα σε μία τοπική κοινότητα, η αναγνώριση, η εκτίμηση, η υποστήριξη, έχουν αρχίσει να μειώνονται δραματικά. Η εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο με τέτοιο τρόπο, ώστε να φέρει πιο κοντά τον κόσμο με τα καταστήματα της περιοχής του και να επεκτείνει τις αγοραστικές του δυνατότητες. Κάθε καταναλωτής επιβραβεύεται για τις αγορές του, με ένα σύστημα πόντων και εξαργύρωσή τους σε γενικές ή εξατομικευμένες προσφορές που παρέχονται από τα καταστήματα της περιοχής/πόλης. Οι πελάτες (clients) όταν πραγματοποιήσουν αγορές από τα τοπικά καταστήματα επιβραβεύονται με πόντους για εξαργύρωση σε οποιοδήποτε κατάστημα της περιοχής. Η εξαργύρωση θα γίνεται μόνο σε προσφορές (offers) των καταστημάτων αυτών και θα είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή των πελατών. Για να εξαργυρώσει ο πελάτης την προσφορά θα πρέπει να δηλώσει την πρόθεση για αγορά (claim) μέσω της οποίας θα παραχθεί ένας μοναδικός κωδικός (voucher). Οι πόντοι αυξάνονται με κάθε αγορά σε κατάστημα επί του τελικού κόστους, είτε με χρήση προσφοράς ή μη. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων (shops) μέσω του διαχειριστικού που αναφέρθηκε πιο πάνω, θα μπορούν να καταχωρήσουν τις προσφορές τους για να προσελκύσουν πελάτες. Δεν πρόκειται για υπηρεσία ηλεκτρονικών παραγγελιών - αγορών και αποστολής τους, καθώς απαιτείται η φυσική παρουσία των πελατών στο κατάστημα για την ολοκλήρωση με QR Scan της συναλλαγής (transaction). Εφόσον πραγματοποιείται εξαργύρωση προσφοράς, πρέπει να ενημερωθεί το κατάστημα για τον μοναδικό κωδικό που αναφέρθηκε πιο πάνω και να γίνει η αντίστοιχη έκπτωση επί του κόστους.el
dc.format.extent49el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/*
dc.titleΕφαρμογή για την ενίσχυση τοπικής οικονομίας μέσω ηλεκτρονικού εμπορίουel
dc.title.alternativeCommerce App for enhancing local economyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENOne of the sectors that have been mostly favored by the technology and more specifically by the usage of the internet and mobile apps, is that of commerce. The first and biggest revolution connecting the internet with commerce was the construction of e-shops, followed by mobile apps later on. It is certain till now that a mobile app cannot match the low cost and speed of construction/development that an e-shop would require. Nonetheless, it can add some extra functionality that will make it stand out from competition. There are some examples on this matter, such as special offers and vouchers, 3D product representation and safer payment methods. Thus, in a time that technology rules in our lives and most often is mandatory for business growth, one can easily detect all the positive aspects like turning in-store physical presence into optional, making competitive prices and producing high availability in any place possible. But there is a downside to this situation, like having physical stores struggling to stand against e-shops that may use only warehouses for their products and nothing more. Missing an e-commerce platform can make a business go out of competition in an ever-increasing trend for usage of such options. This trend also leads to various social problems, such as social distancing, and is something to consider, especially in cases of small local societies and towns. It is a fact that anybody would prefer to trust a shop that knows first-hand and at the same time they know who their customer is and how to offer their services in the best way possible. The relations that used to exist in local societies and towns have already started to fade out. The application that was developed within the context of this assignment, tries to use e-commerce in a way that will bring people together in local shops but also extend the shopping options and opportunities for everyone. Each customer is rewarded with points per purchase and can use them for claiming public or private offers. When customers (or clients as in application) complete a purchase within a local shop, the rewarded points can be later used in any other shop within the city, town etc. These points are to be used only for offers which will be available for claiming in the mobile app. In order for a client to claim an offer, there will be a corresponding action inside the app. The points are calculated and updated over the final total cost of a purchase no matter if an offer was used or not. Shop owners (or shops as in application) can use a back-office platform as mentioned earlier, in order to create their offers and attract customers. This is not an e-commerce service for ordering and sending the products, the client’s physical presence is required inside the shop so that a QR scan is done for the transaction to be final and complete. If an offer is to be used, then the client should mention the voucher code that was received within the app, when claiming the offer.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΕφαρμογή Androidel
dc.subject.keywordAPIel
dc.subject.keywordSpringel
dc.subject.keyworde-Commerceel
dc.subject.keywordQR scanel
dc.date.defense2021-12-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»