Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚότιος, Άγγελος
dc.contributor.authorΚόρκου, Γεωργία
dc.date.accessioned2021-08-26T06:37:34Z
dc.date.available2021-08-26T06:37:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13636
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1059
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τις εκπαιδευτικές πολιτικές Ελεύθερης Επιλογής Σχολείου ως μοχλούς ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας, μέσα από παραδείγματα ευρωπαϊκού και διεθνούς επιπέδου. Η Ελεύθερη Επιλογή Σχολείου έχει οριστεί ως κάθε πολιτική που έχει σχεδιαστεί με σκοπό την ελάττωση των περιορισμών που τίθενται στις εκπαιδευτικές μονάδες και στους μαθητές από τις τρέχουσες παραμέτρους του εκπαιδευτικού συστήματος. Εξαιτίας του έντονου αξιακού και ιδεολογικού φορτίου της, η Ελεύθερη Επιλογή Σχολείου αποτελεί ένα φλέγον ζήτημα με φανατικούς πολέμιους και υποστηρικτές τόσο μεταξύ των πολιτικών κομμάτων όσο και μεταξύ των πολιτών. Εντούτοις, το γεγονός ότι οι διάφορες πολιτικές Ελεύθερης Επιλογής Σχολείου έχουν βρει πρακτική εφαρμογή εδώ και πάρα πολλά χρόνια σε πλήθος κρατών στην Ευρώπη και διεθνώς μπορεί να αναζωογονήσει με εμπειρικά δεδομένα τον δημόσιο διάλογο σχετικά με αυτό το ζήτημα, προωθώντας μια πιο ορθολογική και μεθοδική τακτική λήψης αποφάσεων. Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και η υποστήριξη της καινοτομίας ήταν ανέκαθεν δύο από τα σημαντικότερα προσδοκώμενα οφέλη της Ελεύθερης Επιλογής Σχολείου, παράλληλα με τις υψηλότερες επιδόσεις των μαθητών, την άρση του φυλετικού και κοινωνικοοικονομικού διαχωρισμού και την ενίσχυση της εμπλοκής των γονιών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτά τα δύο εφόδια που δύναται να παρέχει ένα εκπαιδευτικό σύστημα στους μαθητές μπορούν να τους καταστήσουν ικανούς να ανταπεξέλθουν σε ένα ενδεχόμενο διογκούμενο κύμα αυτοματοποίησης της εργασίας και να αποφύγουν τη μακροχρόνια τεχνολογική ανεργία. Ως εκ τούτου, η Ελεύθερη Επιλογή Σχολείου, που μπορεί να συμβάλλει καίρια σε αυτόν τον σκοπό, φαίνεται να μπορεί επίσης να συνεισφέρει και στην οικονομική ανάπτυξη μιας περιοχής ή ενός κράτους.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ ελεύθερη επιλογή σχολείου στην εκπαίδευση σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο και ο ρόλος της στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis work attempts to highlight the various educational policies that fall under School Choice as catalysts for strengthening entrepreneurship and innovation through examples at the European and international level. School Choice is defined as any policy designed to reduce the restrictions placed on educational units and students by the current configuration of the education system. Due to its strong value-related and ideological burden, School Choice is a burning issue with opinionated opponents and supporters, both among political parties and among citizens. However, the fact that various School Choice policies have been implemented for many years in many countries in Europe and internationally can feed the public debate on this issue with empirical data, promoting a more rational and systematic approach to decision making. The cultivation of entrepreneurship and the support of innovation have always been two of the most important expected benefits of School Choice, along with the higher performance of students, the mitigation of racial and socio-economic segregation, and the strengthening of parental involvement in the education system. These two skills that an educational system can provide to students can enable them to cope with a potentially growing wave of work automation and avoid long-term technological unemployment. Therefore, School Choice, which can make a key contribution to this end, seems to be also able to contribute to the economic development of a region or a state.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕλεύθερη επιλογή σχολείουel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.date.defense2021-07-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»