dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Γεωργιάδης, Μάρκος | |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T11:01:32Z | |
dc.date.available | 2020-12-01T11:01:32Z | |
dc.date.issued | 2020-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13075 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/498 | |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με τον οποίο μπορεί εκπαιδεύεται, βοηθώντας το να μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις σε ένα περιβάλλον μάχης. Για τις ανάγκες του σκοπού αυτού, αναπτύχθηκε ένα σενάριο εικονικής πραγματικότητας σε περιβάλλον Unity, αξιοποιώντας το μοντέλο βάσει σεναρίου μάθησης (Scenario-Based Learning, SBL), το οποίο προσφέρει στους εκπαιδευόμενους έναν πιο ενεργό ρόλο στη μάθηση και την ευκαιρία να αναπτύξουν και να εξασκήσουν δεξιότητες οι οποίες πηγάζουν από τον πραγματικό εργασιακό τους χώρο. Ερευνάται, λοιπόν, εάν τελικά η χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας στην - στρατιωτική - εκπαίδευση επιτυγχάνει να βελτιώσει όλους αυτούς τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανότητά του παραπάνω προσωπικού στη λήψη αποφάσεων σε πραγματικά περιβάλλοντα μάχης. | el |
dc.format.extent | 124 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The aim of this work is to design and implement a training scenario for skills development, which is aimed at military (in general) personnel of the Armed Forces and concerns the improvement of the way it can be trained, enabling decision making in a battle environment. For this purpose, a virtual reality scenario was developed in a Unity environment, utilizing the Scenario-Based Learning (SBL) model, which offers learners a more active role in learning and the opportunity to develop and practice skills that stem from their real workplace. It is therefore being investigated whether the use of virtual reality technology in -military- training succeeds in improving all these factors that affect the ability of military personnel to make decisions in real combat environments. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Γενικό Επιτελείο | el |
dc.subject.keyword | Προσομοίωση | el |
dc.subject.keyword | Λήψη απόφασης | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | SBL | el |
dc.subject.keyword | Ένοπλες δυνάμεις | el |
dc.subject.keyword | Διεύθυνση εκπαιδεύσεως | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | General problem solver | el |
dc.subject.keyword | Decision making process | el |
dc.subject.keyword | Distance learning | el |
dc.subject.keyword | Scenario-based learning | el |
dc.subject.keyword | Virtual class | el |
dc.subject.keyword | Virtual Learning Environment (VLE) | el |
dc.subject.keyword | e-Learning | el |
dc.subject.keyword | Αλληλεπίδραση | el |
dc.subject.keyword | Virtual reality | el |
dc.date.defense | 2020-09-29 | |