Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΓεωργιάδης, Μάρκος
dc.date.accessioned2020-12-01T11:01:32Z
dc.date.available2020-12-01T11:01:32Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13075
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/498
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου ανάπτυξης δεξιοτήτων, το οποίο απευθύνεται στο στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και αφορά στην βελτίωση του τρόπου με τον οποίο μπορεί εκπαιδεύεται, βοηθώντας το να μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις σε ένα περιβάλλον μάχης. Για τις ανάγκες του σκοπού αυτού, αναπτύχθηκε ένα σενάριο εικονικής πραγματικότητας σε περιβάλλον Unity, αξιοποιώντας το μοντέλο βάσει σεναρίου μάθησης (Scenario-Based Learning, SBL), το οποίο προσφέρει στους εκπαιδευόμενους έναν πιο ενεργό ρόλο στη μάθηση και την ευκαιρία να αναπτύξουν και να εξασκήσουν δεξιότητες οι οποίες πηγάζουν από τον πραγματικό εργασιακό τους χώρο. Ερευνάται, λοιπόν, εάν τελικά η χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας στην - στρατιωτική - εκπαίδευση επιτυγχάνει να βελτιώσει όλους αυτούς τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανότητά του παραπάνω προσωπικού στη λήψη αποφάσεων σε πραγματικά περιβάλλοντα μάχης.el
dc.format.extent124el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕικονική πραγματικότητα και εκπαίδευση του στρατιωτικού προσωπικού: μέθοδοι ανάπτυξης δεξιοτήτων λήψης αποφάσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe aim of this work is to design and implement a training scenario for skills development, which is aimed at military (in general) personnel of the Armed Forces and concerns the improvement of the way it can be trained, enabling decision making in a battle environment. For this purpose, a virtual reality scenario was developed in a Unity environment, utilizing the Scenario-Based Learning (SBL) model, which offers learners a more active role in learning and the opportunity to develop and practice skills that stem from their real workplace. It is therefore being investigated whether the use of virtual reality technology in -military- training succeeds in improving all these factors that affect the ability of military personnel to make decisions in real combat environments.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΓενικό Επιτελείοel
dc.subject.keywordΠροσομοίωσηel
dc.subject.keywordΛήψη απόφασηςel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordSBLel
dc.subject.keywordΈνοπλες δυνάμειςel
dc.subject.keywordΔιεύθυνση εκπαιδεύσεωςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordGeneral problem solverel
dc.subject.keywordDecision making processel
dc.subject.keywordDistance learningel
dc.subject.keywordScenario-based learningel
dc.subject.keywordVirtual classel
dc.subject.keywordVirtual Learning Environment (VLE)el
dc.subject.keyworde-Learningel
dc.subject.keywordΑλληλεπίδρασηel
dc.subject.keywordVirtual realityel
dc.date.defense2020-09-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»