Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσουκνιδής, Δημήτρης
dc.contributor.advisorTsouknidis, Dimitris
dc.contributor.authorΤζάνης, Παύλος Πέτρος
dc.contributor.authorTzanis, Pavlos Petros
dc.date.accessioned2020-11-09T10:54:45Z
dc.date.available2020-11-09T10:54:45Z
dc.date.issued2020-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13017
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/440
dc.description.abstractΟ κύριος σκοπός αυτής της Διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την σχέση της γάστρας ενός καραβιού και που επηρεάζει την κατανάλωση του καυσίμου. H δομή της γάστρας, τα υλικά από τα οποία κατασκευάστηκε η γάστρα, ο χρόνος που χρειάστηκε για να σχεδιαστεί. Ποτέ θεωρείται μια γάστρα τέλεια για ένα ταξίδι, πόσο σημαντικό είναι το μέρος οπού εκτελεί δρομολόγια το εκάστοτε καράβι σε σχέση με την τον τύπο της γάστρας, η μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου και πως μπορεί να το πετύχει το καράβι το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ σημαντική στο οικονομικό κομμάτι στη μακροχρόνια ή βραχυχρόνια ζωή του καραβιού και κάθε κόμβος που πιάνει το καράβι παίζει το δικό του ρόλο. Οι Πλοιοκτήτες μπορούν να πληρώσουν ακριβότερες προστατευτικές μπογιές που δεν θα επιτρέψουν σε μικροοργανισμούς να εμφανιστούν και να κολλήσουν στην γάστρα και την προπέλα του πλοίου. Μπορούν επίσης να πληρώσουν για να καθαρίσουν τη γάστρα τους όσο ακόμα βρίσκεται στο νερό καράβι. Ο καθαρισμός αυτός μπορεί να γίνει με την βοήθεια δυτών αλλά και με μη επανδρωμένα μηχανήματα. Βοηθάει στο οικονομικό κομμάτι και στην καλύτερη απόδοση του καραβιού όσον αφορά την ταχύτητα και την κατανάλωση καυσίμου; Η ταχύτητα του καραβιού παίζει ρόλο στην εκπομπή παραπάνω καυσαερίων και κατά πόσο επηρεάζει το περιβάλλον με τους ρύπους του και την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα; Τα φορτηγά πλοία τύπου Kamsarmax, είναι ένας νέος τύπος φορτηγού πλοίου τα οποία γνωρίζουν μεγάλη άνοδο όσον αφορά τις παραγγελιές για νεότευκτα καράβια από τους πλοιοκτήτες, και ο λόγος είναι τα χαρακτηριστικά κατασκευής τους. Θα εξετάσουμε πραγματικά στοιχεία ενός Kamsarmax, όπως είναι η ταχύτητα του, η κατανάλωση καυσίμου και οι ώρες που δούλευε η κύρια μηχανή πριν και μετά από έναν υποβρύχιο καθαρισμό. Δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν αδιύλιστο πετρέλαιο που ονομάζονται Aframax . Έχουν το προσωνύμιο «Dirty Tankers” και είναι απάντηση στην συμφόρηση που γίνεται σε κάποια λιμάνια λόγω της φορτοεκφόρτωσης από μεγαλύτερα δεξαμενόπλοια όπως VLCC που μπλοκάρουν τις διόδους. Πως τα χρησιμοποιούν οι πλοιοκτήτες σε περιοχές όπως η Μεσόγειος και η Αφρική. Θα δούμε επίσης στοιχεία όπως είναι η ταχύτητα του, η κατανάλωση καυσίμου και οι ώρες που δούλευε η κύρια μηχανή πριν και μετά από έναν υποβρύχιο καθαρισμό .el
dc.format.extent87el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.titleHow can a vessel's hull affect fuel consumptionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe main purpose of this thesis is to examine the relationship between the hull of the vessel in regard with the fuel consumption. The structure of the hull, the material that the hull is built, the time that took the designer to design the hull. How can a hull be perfect for each voyage ? how important is the place where a vessel is trading in relationship with the hull type? The reduction of the ships fuel consumption and and how can a vessel achieve it. Fuel consumption is very crucial in the economic part of the vessel during its short term or long term life and each knot plays a role. Ship owners can pay for better paints in their hulls that wont allow micro organisms to appear and reside on the vessels hull and propeller. They can also ask from companies to clean the hull of their vessels with new technologies or diver, which is called underwater hull cleaning. Does this helps them economically and with the vessels speed and consumption? The speed of the vessel is also affected by the emissions and how much the vessel is harming the environment with CO2. Kamsarmax bulkers, new type of bulkers that are being ordered massively and are trading and preferred by the ship owners because of their specification. We are going to see real data from a Kamsarmax vessel about its speed, its consumption and the engine hours before and after the underwater hull cleaning. Aframax tankers, also known as “Dirty Tankers” the answer to the traffic due to the VLCC’s and blocking the routes. How they are used in the Mediterranean and Africa. We are also going to analyze data regarding its speed, its consumption and the engine hours before and after the underwater hull cleaning.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordHullel
dc.subject.keywordHull cleaningel
dc.subject.keywordSpeed optimizationel
dc.subject.keywordFuel consumptionel
dc.subject.keywordKamsarmaxel
dc.subject.keywordAframaxel
dc.subject.keywordData analysisel
dc.subject.keywordAntifoulingel
dc.date.defense2020-10-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»