Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΜαντέα, Ειρήνη
dc.date.accessioned2019-11-25T08:05:21Z
dc.date.available2019-11-25T08:05:21Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12371
dc.description.abstractΟ κύριος σκοπός της εργασίας είναι να εισαγάγει τον μετριοπαθές ρόλο του τρόπου διαχείρισης στις επιδόσεις των ναυτιλιακών εταιρειών. Το στυλ διοίκησης είναι μία από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που μπορεί να πάρει μια επιχείρηση, όμως μέσω της έρευνας του Gallup διαπιστώθηκε ότι οι οργανώσεις επιλέγουν το λάθος διευθυντή κατά ένα επιβλητικό ποσοστό 82%. Οι λανθασμένες μορφές διαχείρισης και οι κακοί διαχειριστές κοστίζουν εκατομμύρια δολάρια και επηρεάζουν την εικόνα της, τις επιδόσεις της και την εταιρική της συμπεριφορά. Παρόλο που τα αποτελέσματα δεν είναι μόνο οικονομικά, επηρεάζουν τόσο το κίνητρο των εργαζομένων όσο και την παραγωγικότητα. Κάθε εταιρεία υιοθετεί διαφορετικά στυλ διοίκησης όταν σχετίζεται με τους υφισταμένους και τους ανωτέρους τους. Επιπλέον, το στυλ διαχείρισης σχετίζεται σημαντικά με τα σταθερά αποτελέσματα των διαχειριστών στην απόδοση και ότι οι διαχειριστές με υψηλότερα επιδόματα σταθερού αποτελέσματος λαμβάνουν υψηλότερη αποζημίωση και είναι πιθανότερο να βρεθούν σε καλύτερα διοικησημες επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, η διαχείριση είναι η διαδικασία καθοδήγησης της ανάπτυξης, της συντήρησης και της κατανομής των πόρων για την επίτευξη των οργανωτικών στόχων, έτσι οι διαχειριστές είναι οι άνθρωποι στον οργανισμό που είναι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη και διεξαγωγή αυτής της διαδικασίας διαχείρισης. Η διοίκηση είναι δυναμική από τη φύση και εξελίσσεται για να ικανοποιεί τις ανάγκες και τους περιορισμούς στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον του οργανισμού. Σε μια παγκόσμια αγορά όπου ο ρυθμός των μεταβολών αυξάνεται ραγδαία, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχειριστική διαδικασία. Η διαδικασία αυτή βασίζεται σε τέσσερις βασικές λειτουργικές περιοχές του οργανισμού: σχεδιασμό, οργάνωση, καθοδήγηση και έλεγχος. Θα εξηγήσουμε περισσότερα για τον οργανισμό στα κεφάλαια που ακολουθούν και πώς η διοίκηση σχετίζεται με τις επιδόσεις μιας ναυτιλιακής εταιρείας. Η ανάλυση για τα στυλ διαχείρισης μας βοηθά να κατανοήσουμε σύμφωνα με το στυλ διοίκησης της οργάνωσης που θα πρέπει να υιοθετήσουμε και ποια θα πρέπει να αποφύγουμε. Υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια KPI που μετρούν τις επιδόσεις στις ναυτιλιακές εταιρείες και φυσικά σύμφωνα με το στυλ διοίκησης έχουμε διαφορετικά οικονομικά αποτελέσματα και διαφορετικές οικονομικές επιδόσεις.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleThe role of the management style in the performance of shipping companiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe main purpose of the thesis is to introduce the moderating role of the management style in the performance of shipping companies. Management style is one of the most important decision a company can take, yet through Gallup’s research found that organizations choose the wrong manager a whopping 82% of the time. Wrong management styles and bad managers costs business millions of dollars and affect her image, her performance and her corporate behavior. Although the effects are not only economics, they affect both employee motivation & productivity. Every company adopts different management styles when dealing with their subordinates and with their superiors. Moreover, management style is significantly related to manager fixed effects in performance and that managers with higher performance fixed effects receive higher compensation and are more likely to be found in better governed firms. More specifically, management is the process of guiding the development, maintenance, and allocation of resources to attain organizational goals, so managers are the people in the organization responsible for developing and carrying out this management process. Management is dynamic by nature and evolves to meet needs and constraints in the organization’s internal and external environments. In a global marketplace where the rate of change is rapidly increasing, flexibility and adaptability are crucial to the managerial process. This process is based in four key functional areas of the organization: planning, organizing, leading, and controlling. We are going to explain more about the organization in the chapters below and how the management is related to the performance of a shipping company. The analysis for the management styles helps us understand according to our organization witch management style we should adopt and which one we should avoid. There are specific KPI’s that measure performance in shipping companies and of course according to the management style we have different financial outcome and different financial performance.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordManagementel
dc.subject.keywordPerformanceel
dc.subject.keywordShippingel
dc.subject.keywordShipping companiesel
dc.subject.keywordEvaluationel
dc.subject.keywordManagement styleel
dc.subject.keywordOrganizationel
dc.subject.keywordKey performance indicatorsel
dc.subject.keywordFinancial performanceel
dc.subject.keywordSuccess in businessel
dc.date.defense2019-10-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»