Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡαπτόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚαχριμάνη, Λουίζα
dc.date.accessioned2019-07-31T06:48:30Z
dc.date.available2019-07-31T06:48:30Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12111
dc.description.abstractΣτις καταστάσεις ανθρωπιστικών κρίσεων παραβιάζονται αρκετά δικαιώματα κρίσιμης σημασίας, ένα εκ των οποίων είναι και αυτό της εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση σε ανθρωπιστικές κρίσεις συνιστά μια από τις πιο σημαντικές πολιτικές ανθρωπιστικής ανταπόκρισης, στην οποία καθοριστική είναι η συνεισφορά των διεθνών οργανισμών. Στην Τουρκία, η οποία σύμφωνα με στοιχεία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες φαίνεται ότι το 2019 φιλοξενεί πάνω από 3 εκατομμύρια πρόσφυγες, υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό προσφύγων που δεν συμμετέχει σε καμία μορφή εκπαίδευσης. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η πολιτική που ακολουθείται για την εκπαίδευση, η οποία παρέχεται στους πρόσφυγες που βρίσκονται στην Τουρκία, και πώς συνεισφέρει η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες σε αυτή την πολιτική. Προκειμένου να μελετηθούν τα παραπάνω, διεξήχθη βιβλιογραφική έρευνα, βασισμένη σε βιβλία, επιστημονικά περιοδικά και εκθέσεις διεθνών οργανισμών. Από την έρευνα προκύπτει ότι η πολιτική που ακολούθησε η Ύπατη Αρμοστεία συνέβαλλε σημαντικά στην αύξηση του αριθμού των Σύριων μαθητών στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση, στην Τουρκία.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΔιεθνείς οργανισμοί, εκπαίδευση και ανθρωπιστικές κρίσεις: η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και η εκπαίδευση των Σύριων προσφύγων στην Τουρκίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENIn cases of humanitarian crises, it’s often that many of human rights are violated, one of which is the right of education. Education in emergencies constitutes a main pillar of humanitarian response, in which the contribution of the International Organizations is decisive. Turkey, according to UNHCR, hosts more than 3 million refugees and has a significant number of refugees that do not participate in any form of education. The aim of this thesis is to examine the policy of education that is followed and provided for the refugees in Turkey and study the contribution of UNHCR in it as well. In order to study the above, bibliographic research was conducted, based on books, scientific journals and reports of international organizations. The research shows that the policy followed by UNHCR has significantly contributed to the increase of the number of Syrian students in formal and informal education, in Turkeyel
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑνθρωπιστικές κρίσειςel
dc.subject.keywordΤουρκίαel
dc.subject.keywordΠρόσφυγεςel
dc.subject.keywordΎπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγεςel
dc.date.defense2019-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»