dc.contributor.advisor | Τσελεπίδης, Αναστάσιος | |
dc.contributor.author | Ευστρατίου, Κυριάκος | |
dc.date.accessioned | 2018-09-11T06:37:08Z | |
dc.date.available | 2018-09-11T06:37:08Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11378 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε η δυνατότηα υποκατάστασης των συμβατικών υγρών καυσίμων από υγροποιημένο φυσικό αέριο. Οι περιβαλλοντικές επιδόσεις των πλοίων που αξιοποιούν LNG είναι σημαντικά καλύτερες σε σχέση με τις επιδόσεις πλοίων που καταναλώνουν υγρά καύσιμα ναυτιλίας. Οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σχέση με τη χρήση υγρών καυσίμων μειώνονται κατά περίπου 80-85%, λόγω της καθαρότερης καύσης που πραγματοποιείται στις μηχανές διπλού καυσίμου. Οι εκπομπές οξειδίων του θείου σχεδόν μηδενίζονται, καθώς το LNG δεν περιέχει θείο, οι σωματιδιακές εκπομπές είναι πολύ μικρές, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προκύπτουν από την καύση περιορίζονται κατά 20-30%.Το LNG αναδεικνύεται ως μία οικονομικότερη και οικολογικότερη εναλλακτική επιλογή στον τομέα της ναυτιλίας και, όπως σημειώθηκε με την αναφορά σε χαρακτηριστικά παραδείγματα σκαφών που λειτουργούν καταναλώνοντας LNG, η ναυπήγηση σκαφών και η κατασκευή μηχανών διπλού καυσίμου συνιστούν μία ενδιαφέρουσα τάση που μπορεί να επιφέρει σημαντικά μακροπρόθεσμα περιβαλλοντικά οφέλη. | el |
dc.format.extent | 92 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Το καύσιμο LNG στη σύγχρονη ναυτιλία οικονομικές και περιβαλλοντικές επιδράσεις και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της χρήσης του | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Ιn the current thesis the use of liquefied natural gas (LNG) in maritime transportation is examined. The environmental performance of ships using LNG is significantly higher than the relevant performance of LNG-fueled ships. NOx emissions are 80-85% lower, while SOx emissions are near zero and emissions of particulate matter are very low. The missions of CO2 produced by the combustion of natural gas are 20-30% lower. Moreover, the economic benefit arising from the substitution of conventional maritime fuels by LNG is another important favorable element. As a result, the construction of ships fueled by LNG and the use of dual-fuel engines in maritime transportation is becoming a new trend. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Περιβαλλοντικό αποτύπωμα | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ρύποι | el |
dc.date.defense | 2018-06-12 | |