Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚαβρουλάκης, Αντώνιος
dc.date.accessioned2018-04-16T06:42:19Z
dc.date.available2018-04-16T06:42:19Z
dc.date.issued2018-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11155
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία περιλαμβάνει ένα αρκετά πρωτότυπο τρόπο εκμάθησης προγραμματισμού, που αφορά την δημιουργία κώδικα με την χρήση σχεδιαστικών καρτών.Η διπλωματική αυτή εστιάζει στο πως οι σχεδιαστικές κάρτες κινήσεων βοηθούν τα παιδιά να κάνουν τις κινήσεις του σώματος τους κώδικα αξιοποιώντας το εργαλείο εικονικού προγραμματισμού Scratch Mit. Τα παιδιά μαθαίνουν να σχεδιάζουν διάφορα επίπεδα δυσκολίας κινήσεων και να τις αξιοποιούν σε παιχνίδια Kinect.Σκοπός της διπλωματικής αυτής είναι να δείξει το πώς οι σχεδιαστικές κάρτες κινήσεων, οι οποίες έχουν την μορφή παιχνιδιού, βοηθούν τα παιδιά να μάθουν προγραμματισμό.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.titleΥποστήριξη δράσεων δημιουργίας Kinect παιχνιδών με την χρήση σχεδιαστικών καρτών για την κατανόηση της φυσικής αλληλεπίδρασηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis postgraduate thesis conclude a innovative way of learning programming, which is concerned code generation with use of design cards. This postgraduate thesis focuses on how the design cards learn children to convert their physical interaction to code, with use educational tool Scratch Mit. Children learn to design difference level of motion to code, and also they learn to apply in Kinect Games. The aim of this diploma is to show how the design cards of physical interaction, that are a educational game help children to learn programming.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκμάθηση προγραμματισμούel
dc.subject.keywordΣχεδιαστικές κάρτεςel
dc.subject.keywordScratch Mitel
dc.subject.keywordKinect gamesel
dc.subject.keywordΦυσική αλληλεπίδραση και κώδικαςel
dc.date.defense2018-02-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»