Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧλωμούδης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜπεχράκης, Ευάγγελος Ν.
dc.date.accessioned2018-01-25T07:59:47Z
dc.date.available2018-01-25T07:59:47Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10842
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την ύπαρξη συγκέντρωσης στα ενδοχώρια τερματικά. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται το κομμάτι Hamburg – Le Havre range, μία από τις πιο ανταγωνιστικές λιμενικές περιοχές σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Μελετώντας την ιστορική εξέλιξη των λιμένων, αντιλαμβανόμαστε την μετάβασή τους από απλά κέντρα φόρτωσης και εκφόρτωσης σε παγκόσμια δίκτυα διανομής εμπορευμάτων. Λόγω του διαρκούς αυξανόμενου όγκου εμπορευμάτων μέσω των λιμένων καθώς και των προβλημάτων χωρητικότητας σε αυτά, τα ενδοχώρια τερματικά αποτέλεσαν την ιδανική λύση. Τόσο η αύξηση της σημαντικότητας των λιμένων όσο και των ενδοχώριων τερματικών τους, οδηγεί αρκετούς «παίχτες» της αγοράς να προσπαθούν να αποκτήσουν μερίδιο σε αυτά. Για να αποδειχθεί η ύπαρξη συγκέντρωσης στα ενδοχώρια τερματικά, εξετάζεται η ύπαρξη συγκέντρωσης σε ιδιοκτησιακό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο υπηρεσιών. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι βασισμένη σε δευτερογενή δεδομένα, στοιχεία από ιστοσελίδες και βάσεις δεδομένων, τα οποία καταγράφονται και αναλύονται.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕνδοχώρια τερματικά λιμένος και τάσεις συγκέντρωσης σε αυτά. Περιπτώσεις στην δυτική Ευρώπηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe present thesis deals with the existence of concentration in inland terminals. More specifically, the Hamburg - Le Havre range, one of the most competitive port areas in Europe and worldwide, is being examined. Analyzing the historical evolution of ports, we see their transition from simple loading and unloading centers to global distribution networks. Due to the steadily increasing volume of cargo through ports as well as the capacity problems in them, inland terminals have been the ideal solution. Both the increasing importance of ports and their inland terminals lead many market players to try to gain a share of them. In order to prove the existence of concentration in inland terminals, the concentration being tested in ownership level and service level. The method used is based on secondary data, data from websites and databases, which are recorded and analyzed.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΕνδοχώρια τερματικάel
dc.subject.keywordΣυγκέντρωσηel
dc.subject.keywordΕμπορεύματαel
dc.subject.keywordΥπηρεσίεςel
dc.subject.keywordInland terminalsel
dc.subject.keywordConcentrationel
dc.subject.keywordCargoel
dc.subject.keywordServicesel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»