dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μπεχράκης, Ευάγγελος Ν. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T07:59:47Z | |
dc.date.available | 2018-01-25T07:59:47Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10842 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ύπαρξη συγκέντρωσης στα ενδοχώρια
τερματικά. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται το κομμάτι Hamburg – Le Havre range,
μία από τις πιο ανταγωνιστικές λιμενικές περιοχές σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο
επίπεδο.
Μελετώντας την ιστορική εξέλιξη των λιμένων, αντιλαμβανόμαστε την μετάβασή
τους από απλά κέντρα φόρτωσης και εκφόρτωσης σε παγκόσμια δίκτυα
διανομής εμπορευμάτων. Λόγω του διαρκούς αυξανόμενου όγκου
εμπορευμάτων μέσω των λιμένων καθώς και των προβλημάτων χωρητικότητας
σε αυτά, τα ενδοχώρια τερματικά αποτέλεσαν την ιδανική λύση. Τόσο η αύξηση
της σημαντικότητας των λιμένων όσο και των ενδοχώριων τερματικών τους,
οδηγεί αρκετούς «παίχτες» της αγοράς να προσπαθούν να αποκτήσουν μερίδιο
σε αυτά.
Για να αποδειχθεί η ύπαρξη συγκέντρωσης στα ενδοχώρια τερματικά, εξετάζεται
η ύπαρξη συγκέντρωσης σε ιδιοκτησιακό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο
υπηρεσιών. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι βασισμένη σε δευτερογενή
δεδομένα, στοιχεία από ιστοσελίδες και βάσεις δεδομένων, τα οποία
καταγράφονται και αναλύονται. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ενδοχώρια τερματικά λιμένος και τάσεις συγκέντρωσης σε αυτά. Περιπτώσεις στην δυτική Ευρώπη | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The present thesis deals with the existence of concentration in inland terminals.
More specifically, the Hamburg - Le Havre range, one of the most competitive
port areas in Europe and worldwide, is being examined.
Analyzing the historical evolution of ports, we see their transition from simple
loading and unloading centers to global distribution networks. Due to the steadily
increasing volume of cargo through ports as well as the capacity problems in
them, inland terminals have been the ideal solution. Both the increasing
importance of ports and their inland terminals lead many market players to try to
gain a share of them.
In order to prove the existence of concentration in inland terminals, the
concentration being tested in ownership level and service level. The method used
is based on secondary data, data from websites and databases, which are
recorded and analyzed. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ενδοχώρια τερματικά | el |
dc.subject.keyword | Συγκέντρωση | el |
dc.subject.keyword | Εμπορεύματα | el |
dc.subject.keyword | Υπηρεσίες | el |
dc.subject.keyword | Inland terminals | el |
dc.subject.keyword | Concentration | el |
dc.subject.keyword | Cargo | el |
dc.subject.keyword | Services | el |