Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚορφιάτης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2018-01-12T09:04:03Z
dc.date.available2018-01-12T09:04:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10496
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού τρόπου σκέψης που θα βοηθήσει στην διαμόρφωση μιας στρατηγικής, που θα οδηγεί τον προορισμό μελέτης σε μελλοντική τουριστική ανάπτυξη. Μέσω της αποτύπωσης, ποσοτικά και ποιοτικά, της εμπειρίας που βιώνει ο επισκέπτης στο νησί της Λευκάδας, δημιουργείται ένα σύνολο χαρακτηριστικών που βοηθούν στον προσδιορισμό του προφίλ του επισκέπτη στον προορισμό. Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται η περιγραφή του νησιού και παρουσιάζονται οι δυνατότητες για τουριστική αξιοποίηση, μέσω στοιχείων που συνθέτουν την τουριστική προσφορά του προορισμού, ενώ στη συνέχεια δίνεται η εικόνα του νησιού από την πλευρά του επισκέπτη, μέσω στοιχείων τουριστικής ζήτησης. Στο δεύτερο μέρος γίνεται η αποτίμηση των στοιχείων αυτών και δημιουργείται ένα πλαίσιο πάνω στο οποίο θα στηριχθεί η στρατηγική μάρκετινγκ του προορισμού. Η στρατηγική αυτή έχει ως στόχο την ενοποίηση όλων των παραγόντων του εσωτερικού περιβάλλοντος του προορισμού και την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή τους, ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες για μελλοντική βελτίωση της προστιθέμενης αξίας του επισκέπτη, ο οποίος απαιτεί υλικά και άυλα στοιχεία, τα οποία είναι ικανά να ολοκληρώσουν την εμπειρία του.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠροορισμός Λευκάδα: μελέτη περίπτωσης τουριστικής προσφοράς και ζήτησης της νήσου Λευκάδαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΤουριστική προσφοράel
dc.subject.keywordΤουριστική ζήτησηel
dc.subject.keywordΈρευναel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordDestination brandingel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»