Προορισμός Λευκάδα: μελέτη περίπτωσης τουριστικής προσφοράς και ζήτησης της νήσου Λευκάδας

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τουριστική προσφορά ; Τουριστική ζήτηση ; Έρευνα ; Μάρκετινγκ ; Destination brandingΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού τρόπου σκέψης που θα βοηθήσει στην διαμόρφωση μιας στρατηγικής, που θα οδηγεί τον προορισμό μελέτης σε μελλοντική τουριστική ανάπτυξη. Μέσω της αποτύπωσης, ποσοτικά και ποιοτικά, της εμπειρίας που βιώνει ο επισκέπτης στο νησί της Λευκάδας, δημιουργείται ένα σύνολο χαρακτηριστικών που βοηθούν στον προσδιορισμό του προφίλ του επισκέπτη στον προορισμό.
Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται η περιγραφή του νησιού και παρουσιάζονται οι δυνατότητες για τουριστική αξιοποίηση, μέσω στοιχείων που συνθέτουν την τουριστική προσφορά του προορισμού, ενώ στη συνέχεια δίνεται η εικόνα του νησιού από την πλευρά του επισκέπτη, μέσω στοιχείων τουριστικής ζήτησης.
Στο δεύτερο μέρος γίνεται η αποτίμηση των στοιχείων αυτών και δημιουργείται ένα πλαίσιο πάνω στο οποίο θα στηριχθεί η στρατηγική μάρκετινγκ του προορισμού. Η στρατηγική αυτή έχει ως στόχο την ενοποίηση όλων των παραγόντων του εσωτερικού περιβάλλοντος του προορισμού και την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή τους, ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες για μελλοντική βελτίωση της προστιθέμενης αξίας του επισκέπτη, ο οποίος απαιτεί υλικά και άυλα στοιχεία, τα οποία είναι ικανά να ολοκληρώσουν την εμπειρία του.