Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚαλοφωτιάς, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2018-01-09T09:35:20Z
dc.date.available2018-01-09T09:35:20Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10408
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του στρατηγικού μάνατζμεντ μέσω της μελέτης περίπτωσης της εταιρίας ‘’BestCafe’’, μιας απο τις μεγαλύτερες εταιρίες εισαγωγής και επεξεργασίας καφέ στην Ελλάδα. Χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται απο τέσσερα κεφάλαια τα οποία αναφέρονται στο στρατηγικό μάνατζμεντ και συγκεκριμένα στην ανάλυση του περιβάλλοντος της επιχείρησης, τη διαμόρφωση στρατηγικής, την υλοποίηση στρατηγικής και την αξιολόγηση και τον έλεγχο αυτής. Το δεύτερο μέρος αποτελείται απο δύο κεφάλαια και παρουσιάζει το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρίας ‘’BestCafe’’. Αναλύεται η κατάσταση της εταιρίας, η δομή της και η γκάμα των προιόντων της, καθώς και η στρατηγική που ακολουθεί και οι εναλλακτικές στρατηγικές. Το πρώτο κεφάλαιo της εργασίας περιγράφει το όραμα, την αποστολή, τους σκοπούς και τους στόχους κάθε επιχείρησης. Επίσης αναλύει τις εναλλακτικές στρατηγικές που εφαρμόζει μία επιχείρηση και τις πολιτικές. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, παρουσιάζεται το υπόδειγμα του Porter και η αλυσίδα αξίας. Επίσης αποσαφηνίζεται η έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και πως αυτό πρέπει να γίνει διατηρήσιμο. Εν συνεχεία αναλύεται η υλοποίηση της στρατηγικής (προγράμματα, προυπολογισμοί, διαδικασίες), και η κατανομή των πόρων. Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις τεχνικές ελεγχου, στα προβλήματα που προκύπτουν στην περίπτωση που δε γίνεται σωστός έλεγχος και στην τεχνική balance scorecard (μέτρησης επίδοσης). Στα κεφάλαια πέντε και έξι παρουσιάζεται η εταιρία ‘’BestCafe’’. Συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση τόσο οικονομικής φύσεως με τα οικονομικά αποτελέσματα απο τα έτη 2011 έως το 2016, όσο και με τις τεχνικές μάρκετινγκ που ακολουθεί. Τέλος παρουσιάζονται όλες οι διαφορετικές στρατηγικές που θα μπορούσε να ακολουθήσει η εταιρία, οι σκοποί και οι στόχοι της, καθώς και η αποστολή της.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜελέτη περίπτωσης της εταιρείας BESTCAFEel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΜελέτη περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΔιαμόρφωσηel
dc.subject.keywordΥλοποίησηel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΈλεγχος στρατηγικήςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»