Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΓιαζλάς, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2018-01-08T10:40:16Z
dc.date.available2018-01-08T10:40:16Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10391
dc.description.abstractΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η αναζήτηση της καταλληλότερης κλίσης πλεύσης σε ένα στόλο πλοίων μεγάλης διάρκειας ταξιδιών με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμων και κατ’ επέκταση την μείωση των λειτουργικών εξόδων του πλοίου. Είναι δεδομένο ότι τα καύσιμα αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι των εξόδων. Ένας από τους τρόπους εξοικονόμησης καυσίμων στα πλοία αποτελεί η επιλογή βέλτιστης διαγωγή πλεύσης. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν πραγματικά δεδομένα από στόλο πλοίων για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η μεθοδολογία βασίστηκε σε αυτά τα δεδομένα ενώ παράλληλα δημιουργήθηκαν τρία σενάρια διαφορετικής κλίσης στην πλεύση. Κλείνοντας, τα συμπεράσματα που προέκυψαν ήταν ότι η επιλογή της κατάλληλης διαγωγής πλεύσης έχοντας συγκεκριμένο φορτίο για το αντίστοιχο βύθισμα και ταχύτητα εξοικονομείται μεγάλη ποσότητα καυσίμων σε ετήσια βάση.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜελέτη αποδοτικότητας πλοίου, βελτίωση του σχεδίου πλουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe aim of the thesis is to seek the most appropriate trim sail in a fleet of ships in long voyages, resulting in fuel savings and hence reduction of ship's operating costs. It is assumed that fuel consist the largest part of the costs. One of the ways to saving fuel in ships is the option of trim optimization. For this purpose, actual data from a fleet of vessels for long-distance voyages was used. The methodology was based on these data and three scenarios of different trim sailing were created at the same time. In conclusion, the results that emerged were that the choice of trim optimization with a specific load for the respective draft and speed will save a large amount of fuel in annual base.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΚαύσιμαel
dc.subject.keywordΕνεργειακή αποδοτικότηταel
dc.subject.keywordΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subject.keywordΔιαγωγήel
dc.subject.keywordΒέλτιστη κλίσηel
dc.subject.keywordΤαχύτηταel
dc.subject.keywordΒύθισμαel
dc.subject.keywordΠλοίαel
dc.subject.keywordFuelel
dc.subject.keywordEnergy efficiencyel
dc.subject.keywordContainersel
dc.subject.keywordTrimel
dc.subject.keywordOptimal trimel
dc.subject.keywordSpeedel
dc.subject.keywordDraftel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»