dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Αλεγκάκη, Αντιγόνη | |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T06:51:30Z | |
dc.date.available | 2017-11-28T06:51:30Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10245 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται στα πλαίσια απόκτησης διπλώματος της Σχολή Nαυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς Στόχος της βιβλιογραφικής αυτής εργασίας είναι η περιγραφή μιας ευρείας γκάμας ζητημάτων που αφορούν τα ναυάγια τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον ορισμό ενός ναυαγίου, τα αίτια που το προκαλούν, οι κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται καθώς και μέθοδοι οι οποίες εφαρμόζονται με στόχο την ανέλκυσης τους.
Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται οι τεχνικές άντλησης και απομάκρυνσης των καυσίμων που διασκορπίζονται στην θάλασσα μετά από την πραγματοποίηση ενός ναυαγίου, καθώς και οι τρόποι αντιμετώπισης μιας πετρελαιοκηλίδας.
Στο τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνονται νομικά ζητήματα, όπως το διεθνές, ευρωπαϊκό και ελληνικό δίκαιο όσον αφορά τα ευρύτερα θέματα που προκύπτουν από ένα ναυάγιο, οι Συμβάσεις του Ναϊρόμπι και του Salvage του Ι.Μ.Ο., οι ευθύνες που προκύπτουν και η ασφαλιστική κάλυψη των εμπλεκομένων.
Στο τέταρτο κεφάλαιο, περιγράφονται περιπτώσεις και αιτίες ρύπανσης του θαλάσσιου περιβάλλοντος λόγω ναυαγίων σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ γίνεται ειδική αναφορά στις αιτίες, την ρύπανση, την απορρύπανση και τις ποινικές ευθύνες όσον αφορά το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond στην Σαντορίνη το 2007.
Τέλος, καταγράφεται το κεφάλαιο των συμπερασμάτων. | el |
dc.format.extent | 78 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ευθύνες και ασφαλιστική κάλυψη στο ζήτημα της ανέλκυσης ναυαγίου και της διαδικασίας απορρύπανσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The specific dissertation is conducted in the framework of the School of Μartime Studies of the University of Piraeus. The target of the thesis is to describe all the issues dealing with the field of shipwrecks both in the Greek sea and abroad.
The first chapter mentions the definition of the shipwreck, its causes, the divisions and the methods being used so as to refloat them.
The second chapter describes the techniques as for the pumping and the removal of the oils which are dispersed in the sea after the onset of a shipwreck, as well as the ways so as to treat an oil slick.
The third chapter refers to law issues, with regards to the Greek, the E.U. and the International laws which states the ways that the upcoming problems of a shipwreck have to be treated. For instance, the conditions of Nairobi and that of I.M.O. are mentioned as for the responsibilities arising and the security cover of the enmeshed.
The fourth chapter copes with shipwrecks across the world and the causes of the pollution of the sea. Moreover the issue of the decontamination as well as the penal responsibilities of the Sea Diamond shipwreck, close to the Santorini island in Greece, are mentioned.
Finally, there is the chapter of conclusions. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυάγια | el |
dc.subject.keyword | Ναυτικά ατυχήματα | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσια ρύπανση | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσια ατυχήματα | el |
dc.subject.keyword | Ανέλκυση | el |