Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 306
Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας παραγωγής παιδικών υποδημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-08-04)
Ζητήματα λόγω της εκμετάλλευσης προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η πληθώρα ευρωπαϊκών νομοθετημάτων για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των Ευρωπαίων πολιτών που προηγήθηκαν χρονικά του Γενικού Κανονισμού Ε.Ε 2016/679 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, γνωστού ως GDPR ...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν ως στρατηγική επιλογή στη σύγχρονη επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η εργασία έχει ως στόχο την προσέγγιση και ανάλυση του ηλεκτρονικού επιχειρείν ως στρατηγική στη σύγχρονη επιχείρηση, για την οποία αποτελεί ένα κύριο μέσο διατήρησης ανταγωνιστικότητας αλλά και εξέλιξης της. Αρχικά ...
Συγχωνεύσεις και εξαγορές στον τραπεζικό κλάδο : βελτιώνοντας την εταιρική αποτελεσματικότητα και κερδοφορία μέσω της Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι βασικές επιχειρηματικές στρατηγικές και
πρακτικές του συγχρόνου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και ειδικότερα στον χώρο
των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και των τραπεζών όπου πλέον η ...
Η επιλογή και η αξιολόγηση προσωπικού : θέσεις και αντιθέσεις από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τους δύο βασικούς άξονες της διοίκησης
ανθρωπίνων πόρων, δηλαδή την επιλογή και την αξιολόγηση προσωπικού. Οι διαδικασίες
αυτές αποτελούν τους βασικούς πυλώνες για τη διοίκηση ...
Μελέτη περίπτωσης : Εσθονία η πρώτη ψηφιοποιημένη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Κοινωνική συνεισφορά των επιχειρήσεων - προσεγγίσεις στην ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-07)
Η σχέση κοινωνίας - επιχείρησης είναι δυναμική. Η επιβίωση της επιχείρησης μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ευρύτερο περιβάλλον της εξαρτάται από την δυνατότητα της να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες. Στην εργασία ...
Θεωρία και πρακτική των συγχωνεύσεων και εξαγορών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία έχουν δοθεί αρκετοί ορισμοί και έχουν γίνει αρκετές κατηγοριοποιήσεις των συγχωνεύσεων και εξαγορών, χωρίς όμως ουσιαστικές διαφορές μεταξύ τους. Η ειδοποιός διαφορά παραμένει το είδος ανταλλαγής ...
Social media marketing: η περίπτωση του Facebook
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ...
Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο ...