Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 101
Προώθηση η-τουρισμού (e-Tourism) σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ο σύνθετος χαρακτήρας της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει ασυνήθιστες προκλήσεις για την εκπαίδευση και την εξειδίκευση των παρόχων, καθώς παρατηρείται έλλειψη υπηρεσιών, χρόνου αλλά και πόρων.
Η ...
Αξιολόγηση χρήσης ψηφιακού παιχνιδιού, serious game, για τη βελτίωση και την εκμάθηση της διαχείρισης και επίλυσης συγκρούσεων των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-28)
Η παρούσα διπλωματική εργασία βασίστηκε στο ψηφιακό παιχνίδι, My
Dream Theater, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ερευνητική ομάδα της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Αγγλίας, στο πλαίσιο του Project Siren. Αποσπώντας ...
Χρήση ψηφιακών μέσων για την υποβοήθηση στην εκμάθηση της ταστιέρας της κιθάρας : το εκπαιδευτικό σύστημα “Fretfull”
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας αποτελεί αντικείμενο πολλών ερευνών τόσο ανάμεσα σε μουσικολόγους και εκπαιδευτικούς, όσο και σε ερευνητές μουσικής τεχνολογίας. Στην Ελλάδα, η διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας (όπως ...
Ενίσχυση δεξιοτήτων 21ου αιώνα στη τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: η αποτελεσματικότητα ενός e-Lab βασισμένου στη μεθοδολογία Project Based Learning (PrjBL) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)
Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάγκη για τη δια βίου μάθηση, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα μελέτης της διεθνούς βιβλιογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, η έμφαση των ερευνών αυτών εντοπίζεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου ...
Ανοικτή επιστήμη και σχολείο: ανιχνεύοντας τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10-02)
Στην καρδιά του κινήματος της Ανοικτής Επιστήμης βρίσκεται η απλή και ισχυρή ιδέα ότι η γνώση του κόσμου είναι δημόσιο αγαθό και ότι η τεχνολογία γενικά και ο Παγκόσμιος Ιστός ειδικότερα παρέχουν μια εξαιρετική ευκαιρία ...
Ενισχύοντας κοινωνικές δεξιότητες σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης: ένα διαπολιτισμικό σεμινάριο κατάρτισης σε εικονικούς κόσμους για την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Σκοπός της έρευνας είναι ο σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός Διαπολιτισμικού Προγράμματος Κατάρτισης (CrossCulturalTrainingProgram) ενορχηστρωμένου σύμφωνα με τις θεωρίες της Γνωστικής Μαθητείας ...
Διερευνώντας τη δυναμική της μεθοδολογίας Steam στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας, μέσα από την επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η μεθοδολογία STEM τα τελευταία χρόνια προβάλλεται ως μία πρόταση διδακτικής μεθοδολογίας η οποία ανταποκρίνεται στις κλιμακούμενες ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας στον σύγχρονο κόσμο. Αυτό εξασφαλίζεται μέσα ...
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στο Πρόβλημα (Problem Based Learning) και ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα τόσο στο προσωπικό όσο και στο μαθησιακό τους περιβάλλον, καταστούν την επίλυση ενός προβλήματος, μέρος της καθημερινής τους εμπειρίας.
Στην ...
Η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δράματος ως εκπαιδευτικής τεχνικής σε προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του Εκπαιδευτικού Δράματος ως εκπαιδευτικής τεχνικής στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων προγραμμάτων που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς. ...
Ανάπτυξη μεθόδου εκτίμησης της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε η ανάπτυξη μιας μεθόδου για την εκτίμηση της ετοιμότητας της σχολικής μονάδας για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων με τη χρήση τεχνολογίας. Βασικός στόχος της ...