Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 32
Οικονομοτεχνική μελέτη και εισαγωγή στην αγορά νέου προϊόντος χυμού της εταιρίας ΑΣΕΕ ΑΜΥΚΛΩΝ "ΛΑΚΩΝΙΑ"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εχει ως σκοπό την διερεύνηση της ελκυστικότητας ενός επενδυτικού σχεδίου για τη δημιουργία μιας καθετοποιημένης μονάδας παραγωγής ενεργειακών χυμών τύπου smoothy για διάθεση στην Ελληνική αγορά ...
Ανάλυση κλάδου αρτοβιομηχανίας - Μελέτη περίπτωσης αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η στρατηγική ανάλυση της εταιρείας Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε. Η προσέγγιση σε επίπεδο ανάλυσης γίνεται με τη χρήση του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ με στόχο την ...
Η εξαγορά των επιχειρήσεων και ο τρόπος πληρωμής του τιμήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της αυξανόμενης ενοποίησης των αγορών, η ανάπτυξη θα παραμείνει η κύρια προτεραιότητα για τα στελέχη όλων των επιχειρήσεων. Οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές, παράλληλα με τις κοινοπραξίες ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης καινοτόμου επιχείρησης εστίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης καινοτομικής μονάδας σπιρουλίνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-12)
Η Σπιρουλίνα, που σήμερα ονομάζεται επιστημονικά Αρθρόσπιρα, είναι ένα νηματώδες μικροφύκος και ανήκει στα κυανοβακτήρια. Έχει μακρά ιστορία ως ένα ασφαλές διατροφικό προϊόν που στερείται τοξικότητας και παράγεται εμπορικά ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης συγκροτήματος παραδοσιακών ξενώνων πολυτέλειας στην νήσο Ανάφη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Σύσταση προμελέτης σκοπιμότητας ενός coworking space στην πόλη της ΑΘήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-20)
Αξιολόγηση και αποτίμηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων ελληνικών συμφερόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Οι θαλάσσιες μεταφορές διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ενοποίηση των παγκόσμιων αγορών, καθώς, με συνεχώς βελτιούμενα, μεγαλύτερα, ασφαλέστερα, ταχύτερα και αποδοτικότερα πλοία καθιστούν αμεσότερα ...
Brand Love: από την αφοσίωση στην ταύτιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Κεντρικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγάπης για το εμπορικό σήμα και της σύνδεσης αυτής της έννοιας με την εικόνα, τη δέσμευση και τη συμπεριφορά αγοράς. Η αγάπη για το εμπορικό σήμα είναι μια ...