Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 468
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της Ιστορίας» αφορά στον σχεδιασμό, στην δημιουργία, στην παρουσίαση διαδικτυακών σεμιναρίων ...
Ανάλυση συναισθημάτων σύντομων μηνυμάτων σε εφαρμογή Android με χρήση τεχνολογιών Google Cloud Messaging και Data Mining (Μέρος Α)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων παγκοσμίως χρησιμοποιούν ιστοσελίδες microblogging και εφαρμογές αποστολής άμεσων μηνυμάτων προκειμένου να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις. Το φαινόμενο αυτό προσεγγίζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ...
Ανάλυση αλγορίθμων χρονοδρομολόγησης σε περιβάλλοντα υπολογιστικού νέφους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)
Η χρονοδρομολόγηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τεχνολογίας της πληροφορικής καθώς χρησιμοποιείται κατά κόρον στα λειτουργικά συστήματα, όπου σκοπό έχει να κατανείμει τις ως προς εκτέλεση διεργασίες. Η μεθοδολογία αυτής ...
Τεχνητή οικονομία σε ένα ευφυές εικονικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Σε αυτήν την μεταπτυχιακή διατριβή δημιουργούμε έναν ευφυή εικονικό κόσμο που δίνει υπόσταση σε μια τεχνητή οικονομία. Ο εικονικός κόσμος κατοικείται από ευφυείς πράκτορες, οι οποίοι προκειμένου να ικανοποιήσουν κάποιες ...
Η συνεισφορά της τεχνολογίας στην πανδημία του COVID-19 και οι εφαρμογές ιχνηλάτησης για smartphone
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Τη σημερινή εποχή βιώνουμε καταστάσεις πρωτόγνωρες για το σύνολο της ανθρωπότητας. Η πανδημία της νόσου του κορονοϊού, χωρίς να κάνει καμία διάκριση σε φυλή, φύλο, ηλικία και πλούτο, έχει οδηγήσει στον θάνατο εκατομμυρίων ...
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους ...
Υπηρεσία προτάσεων για τεκμήρια με επίκαιρο θέμα σε μια βιβλιοθήκη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Μία από τις βασικές ευθύνες των βιβλιοθηκών είναι η παροχή επίκαιρων πληροφοριών στους χρήστες τους. Παραδοσιακά, αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αξιοποίησης στατιστικών μεθόδων, όπως η καταμέτρηση των τεκμηρίων που διανέμονται ...
Μηχανισμός αυθεντικοποίησης με χρήση Self-Issued OpenID Provider και decentralized identifiers
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση του πρότυπου μηχανισμού SIOP παράλληλα με την ανάπτυξη μίας εφαρμογής η οποία θα ακολουθεί τις κατευθυντήριες γραμμές που έχουν δοθεί στην προδιαγραφή του. Πρόκειται για έναν ...
Κέντρα δεδομένων : εισαγωγή και ανάλυση προβλημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-06)
Τα κέντρα δεδομένων κατέχουν μέρα με την ημέρα ένα πολύ σημαντικό ρόλο στην επιστήμη της πληροφορικής αλλά και στην καθημερινή ζωή καθώς προσφέρουν χιλιάδες υπηρεσίες και εφαρμογές στις επιχειρήσεις, στην εκπαίδευση, στις ...
Καταγραφή βλέμματος ως μέσο παθητικής αλληλεπίδρασης στην διαδραστική αφήγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η μέτρηση των διακυμάνσεων της εγρήγορσης ενός χρήστη κατά την διάρκεια της διαδραστικής αφήγησης μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των σχεδιαστών καθώς αποτελεί μια έμμεση μέτρηση τόσο των γνωστικών ...