Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 22
Έξυπνο σπίτι και η ανάπτυξη του μέσω Android εφαρμογών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στο πλαίσιο αυτής της διπλωματικής θα δούμε τι είναι ένα έξυπνο σπίτι τις τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν καθώς και τις εταιρίες που χρηματοδότησαν αυτά τα project.
Στα πρώτα κεφάλαια αναπτύσσεται η ιδέα του έξυπνου σπιτιού, ...
Περιβάλλοντα εισαγωγής στον προγραμματισμό : διαδικτυακός τόπος παρουσίασης λογισμικών για την υποστήριξη της διδασκαλίας του προγραμματισμού στο δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός διαδικτυακού τόπου που θα αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ή καλούνται να διδάξουν προγραμματισμό στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα Φυσικά Δημοτικού Ερευνώ και Αποκαλύπτω
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)
Στην παρούσα εργασία, χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό προσομοίωσης
Algodoo, σχεδιάστηκε ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό υλικό συγκεκριμένα για το μάθημα
«Φυσικά Δημοτικού Ερευνώ και Αποκαλύπτω». Το εκπαιδευτικό ...
Σχεδιασμός και δημιουργία διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για την προσχολική και την πρωτοσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει το σχεδιασμό, τη δημιουργία, την παρουσίαση και την αξιολόγηση ενός ψηφιακού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα μπορεί να υποστηρίζει συμπληρωματικά την εκπαιδευτική διαδικασία στο ...
Εμπλουτισμός εκπαιδευτικού υλικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Η παρούσα εργασία που εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Σπουδών «Ψηφιακών Συστημάτων», κατεύθυνσης «Ηλεκτρονικής μάθησης» έχει ως θέμα την παρουσίαση ενός οδηγού που εστιάζει στη δημιουργία και εμπλουτισμό ...
Σχεδιασμός μαθημάτων στο Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο καθορισμός, η παρουσίαση και η εφαρμογή αρχών και οδηγιών σχεδίασης μαθημάτων στην πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων Moodle.
Προς την κατεύθυνση αυτή, αναζητήθηκαν και ...
Μεθοδολογία Scrum για ανάπτυξη συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Παρόλο που στις ημέρες μας υπάρχουν αρκετές διαφορετικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη λογισμικού, μπορούμε με βεβαιότητα να ισχυριστούμε πως μόνο ορισμένες από αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν με επιτυχία στην ανάπτυξη ...
Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης με έμφαση στη θεωρία της δραστηριότητας και συστήματα δαχείρισης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό ενός εποικοδομητικού περιβάλλοντος μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της θεωρίας της δραστηριότητας. Η θεωρία της δραστηριότητας αποτελεί ένα χρήσιμο μοντέλο για την κατανόηση ...
3D ψηφιακά εκπαιδευτικά παιγνίδια στο μάθημα της αστρονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα παιχνίδια είναι μία αναπόσπαστη ευχάριστη δραστηριότητα που ξεκινάει από την παιδική μας ηλικία και φτάνει ως τα γεράματά μας. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ειδικότερα τα εικονικά τους περιβάλλοντα προκαλούν το ενδιαφέρον ...