Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 125
Συστήματα Διαχείρισης Μαθητή – Student Information Systems (S.I.S.) & εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η ευρεία χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μαθητών από μεγάλο αριθμό, κυρίως ξένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη σημερινή εποχή. Αυτό, τις περισσότερες φορές, συμβαίνει λόγω των ραγδαίων εξελίξεων ...
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ...
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ...
Μελέτη αποτυπωμάτων μνήμης κρυπτοσυστήματος Triple DES εφαρμογής Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του χρήστη και της ιδιωτικότητάς του αποτελούν κυρίαρχα ζητήματα της σύχρονης εποχής. Οι φορητές συσκευές και ιδίως το οικοσύστημα του Android, που αποτελεί την πιο διαδεδομένη έκφανση ...
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...
Η συμβολή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και στην ανάπτυξη σε περιόδους κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο η
εταιρική κοινωνική ευθύνη συντελεί στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
και στην ανάπτυξη σε περιόδους οικονομικής κρίσης.
Αρχικά, αναλύεται ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ...
Τεχνικές βελτιστοποίησης σε υποδομές κινητού υπολογιστικού νέφους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)
Το Κινητό Υπολογιστικό Νέφος αναφέρεται σε μια επέκταση της υποδομής του
Υπολογιστικού Νέφους όπου οι κινητές συσκευές έχουν αδιάλειπτα την δυνατότητα χρήσης
των εφαρμογών του Υπολογιστικού Νέφους. Η τεχνολογία αυτή ...
Ανάπτυξη υλικού και σχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος στο Moodle με θέμα «Unity3D game development by example – Space Shooter»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σε αυτήν την εργασία θα ασχοληθούμε με τον κλάδο του Game Development. Γενικότερα, θα δούμε την τάση του Indie Game Development και την ανοδική της πορεία. Εν συνεχεία θα μελετήσουμε την Unity3D Game Engine η οποία έχει ...
Δημιουργία τεχνολογικά υποστηριζόμενου μαθησιακού περιβάλλοντος στο πλαίσιο της εκπαίδευσης STEM συνδυάζοντας τη συνεργατική στρατηγική jigsaw με τις μεθόδους της γνωστικής μαθητείας για την πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Η εκπαίδευση STEM ενσωματώνει και ενώνει διαφορετικούς τομείς μελέτης. Οι συνδέσεις ανάμεσα σε αρχές μάθησης έχει αποδειχθεί ότι ενθαρρύνουν τους μαθητές να κάνουν παραγωγικές συνδέσεις ανάμεσα σε μαθήματα, να αυξήσουν τις ...