Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 32
Δημιουργία tutorial για το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού MIT App Inventor & ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Το MIT App Inventor είναι ένα δωρεάν οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού που μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργούμε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούν android λογισμικό. Η λογική του εργαλείου βασίζεται ...
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)
Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ...
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ...
Ανάπτυξη υλικού και σχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος στο Moodle με θέμα «Unity3D game development by example – Space Shooter»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σε αυτήν την εργασία θα ασχοληθούμε με τον κλάδο του Game Development. Γενικότερα, θα δούμε την τάση του Indie Game Development και την ανοδική της πορεία. Εν συνεχεία θα μελετήσουμε την Unity3D Game Engine η οποία έχει ...
Ανάλυση του εργαλείου NodeXL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της διαδικασίας ανάλυσης κοινωνικών δικτύων. Οι εφαρμογές μελέτης και ανάλυσης των κοινωνικών δικτύων, καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο, που αφορά όχι μόνο την προώθηση προϊόντων και ...
Αξιοποίηση τεχνικών ψηφιακού κουκλοθεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Το κουκλοθέατρο αποτελεί τα τελευταία 3.000 χρόνια μια μορφή τέχνης και συγκεκριμένα μία από τις αρχαιότερες μορφές θεάτρου ή παραστάσεων, η οποία αναπτύχθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ...
Μελέτη και ανάλυση συλλογικού χαρακτηρισμού σε ψηφιακές βιβλιοθήκες μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και ανάλυση της αύξησης των διαφορετικών ετικετών με την πάροδο του χρόνου που εισάγονται με την μέθοδο του συλλογικού χαρακτηρισμού σε ψηφιακές ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας σε μεγάλα δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Το αίτημα για σωστή ιατρική διάγνωση και αποτελεσματική θεραπεία (medical diagnosis and treatment) είναι διαχρονικό και ιδιαίτερα αναγκαίο να ικανοποιηθεί στην εποχή μας λόγω μειωμένων οικονομικών πόρων. Η εξάλειψη των ...
Χαρακτηρισμός εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Τα εικονικά και απομακρυσμένα εργαστήρια καθώς και τα εργαλεία ανάλυσης αυτών (ΕΑΕ) συμβάλλουν καταλυτικά στην ενίσχυση της προώθησης της εκπαίδευσης των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Επιστήμης των Μηχανικών και ...